Żywiec Zdrój rusza z wizerunkową kampanią. O marce będzie głośno w TV i digitalu

Żywiec Zdrój rusza z wizerunkową kampanią. O&nbspmarce będzie głośno w TV i&nbspdigitalu

Żywiec Zdrój właśnie wystartował z nową kampanią. Nieprzypadkowo ma ona miejsce w 5. rocznicę zobowiązań marki ze szczytu klimatycznego COP24. 

Marka podkreśla w najnowszej kampanii, że "z Natury" pochodzi to co najlepsze, czyli krystalicznie czysta woda. Jednocześnie Żywiec Zdrój odwdzięcza się jej, kolejny raz osiągając pełną neutralność plastikową "dla Natury".

Żywiec Zdrój neutralny plastikowo

Żywiec Zdrój już po raz trzeci oddaje do recyklingu równowartość plastiku wprowadzonego na rynek przez cały rok. Wielokrotne wykorzystanie tych samych zasobów jest kluczowym elementem w procesie transformacji Polski w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego.

Podejmowane przez nas działania są niezwykle ważne DLA NATURY, ale także dla naszych konsumentów. Z jednej strony cieszą się bezpieczną, pochodzącą z naturalnych, górskich ujęć wodą źródlaną. Z drugiej strony mają pewność, że sięgając po Żywiec Zdrój wybierają odpowiedzialnego producenta wody, który dba o to, żeby równowartość plastiku wprowadzanego w obieg, trafiła z powrotem do recyklingu, a nie do środowiska.

Klaudia Krawczyk, starszy kierownik ds. marki Żywiec Zdrój

Marka swoimi bezprecedensowymi działaniami udowadnia, że plastik to cenny surowiec, który zamiast do środowiska powinien trafić do ponownego wykorzystania. Zwiększenie poziomu zbiórki opakowań z tworzyw sztucznych, to zobowiązanie, którego marka podjęła się w 2018 roku podczas szczytu klimatycznego COP24 w Katowicach i konsekwentnie je realizuje.

Marka rusza z kampanią "Z Natury dla Natury"

Idea "Z Natury dla Natury" będzie przekazywana za pomocą 15-sekundowych spotów emitowanych w największych stacjach telewizyjnych oraz krótkich materiałów w Internecie, w tym na kanale YouTube, platformach VOD oraz w mediach społecznościowych. Równolegle prowadzone będą działania z influencerami.

Za komunikację nowej kampanii odpowiadają – agencja VMLY&R (koncept, kreacja oraz działania w Internecie), Mediacom (planowanie i zakup mediów) Tailor Made PR (komunikacja z mediami) oraz Labcon (współpraca z influencerami).


Foto: mat. prasowe

Reklama