Wartość średniego koszyka zakupowego w Lisku wzrosła o 45% w 2022 roku

Wartość średniego koszyka zakupowego w Lisku wzrosła o 45% w 2022 roku

Lisek oferuje usługę ekspresowej dostawy od kwietnia 2021 roku. Podczas 12 miesięcy 2022 roku kurierzy Liska dostarczyli w sumie 1 milion zamówień. Rekordzistka z Warszawy odpowiadała za 458 z nich. Jednocześnie Lisek zwiększył wartość koszyka zakupowe, co jest kluczowe dla rentowności biznesu q-commerce.

Lisek podsumowuje 2022 rok

Podczas minionych 12 miesięcy Lisek rozszerzył ofertę dostępną w aplikacji o nowe kategorie, nie tylko spożywcze. Dodatkowo firma rozwijała koncept Lisiopaków, czyli gotowych zestawów produktów.

Co ważne, w tym czasie klienci rozbudowywali koszyki zakupowe. Lisek natomiast stawiał na analizę danych i jak najlepszą personalizację oferty. Jak podaje firma, w rezultacie tych działań wartość średniego koszyka zakupowego w Lisku w 2022 roku wzrosła o 45% względem roku 2021.

W maju 2022 roku, po ponad roku działalności, Lisek informował o tym, że jego dark store'y zbliżają się do rentowności. Wtedy firma podawała, że w przypadku najlepszych punktów, kurierzy dostarczają średnio 4 zamówienie na godzinę. 

To był ciekawy rok...

Lisek podzielił się danymi na temat rekordowych zakupów użytkowników aplikacji. Te liczby mogą zaskakiwać!

  • 458 zamówień w ciągu roku złożyła rekordzistka, pani Anna z Warszawy.
  • Do siedmiu osób Lisek jeździł z dostawą nawet 6 razy w ciągu jednego dnia.
  • 1047,28 zł wydał na jednorazowe zakupy pan Adrian z Warszawy.

Banan ulubieńcem Polaków

Banan to produkt, który zdecydowanie mocno upodobali sobie polscy klienci quick commerce. Według danych Liska, trafił on do pierwszej piątki produktów we wszystkich miastach Polski. W kilku z nich został numerem 1 sprzedaży.

Co ciekawe, banan pojawił się na podium nie tylko w danych Liska. Także analizy sprzedaży Glovo pokazują ważną pozycję banana na listach zakupowych Polaków. Owoc ten znalazł się wśród trzech najczęściej zamawianych produktów w skali globalnej, obok piwa i wody butelkowanej.

Przeczytaj więcej: Polacy polubili zakupy spożywcze z dostawą tego samego dnia. TOP3 trendy w branży delivery

Wśród pozostałych produktów, które często trafiały do koszyków zakupowych klientów Liska znajdziemy także pomidora (trafił do TOP5 w Krakowie) czy bułki kajzerki. 


Foto: Biuro prasowe Lisek

Reklama