Stuart Polska, firma z branży logistyki technologicznej, będąca częścią grupy DPD oraz polski start-up UpMenu nawiązały współpracę dotyczącą realizacji zamówień online dla branży gastronomicznej.
Dzięki współpracy obu firm właściciele lokali gastronomicznych w największych polskich miastach zyskają dostęp do usługi, łączącej w jednym miejscu kompleksowy system zarządzania zamówieniami w ramach pojedynczego terminala POS (Point of Sale) od chwili złożenia zamówienia przez klienta aż po dostawę posiłku pod jego drzwi.
Stuart we współpracy z UpMenu
Współpracują z UpMenu restauracje do teraz będą w pełni zintegrowane ze Stuart. Tym samym zyskają dostęp do usług kurierskich oferowanych przez firmę.
"Nasza współpraca stanowi umocnienie sektora foodtech nad Wisłą i jest kolejnym kamieniem milowym zakorzeniającym Stuart w Polsce" – komentuje Agnieszka Majewska, General Manager w Stuart. A sektor ten ma przed sobą jeszcze duży potencjał. Według danych Emergen Research, globalny sektor foodtech do 2027 roku ma być wart ponad 342 mld dolarów.
Restauratorzy uwolnią się od prowizji platform
Start-up UpMenu oferuje dostosowany do potrzeb restauratorów system do zamawiania online. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest przyjmowanie zamówień bezpośrednio z własnej strony WWW lokalu gastronomicznego czy własnej aplikacji mobilnej, co pozwala uniknąć znaczących kosztów związanych z prowizjami naliczanymi przez popularne platformy do zamawiania online.
UpMenu daje przy tym szereg dodatkowych narzędzi, takich jak kreator stron WWW, programy lojalnościowe czy wsparcie marketingowe, a także integracje z systemami POS i dostaw.
Już teraz w gronie klientów UpMenu znajdują się setki restauracji w całej Polsce. Należą do nich m.in sieci Subway, Meat&Fit, Fabryka Pizzy czy Sushi Kushi.
Stuart realizuje plany rozwoju na polskim rynku
Nawiązanie współpracy pomiędzy Stuart i UpMenu stanowi realizację długofalowych planów firm oraz odpowiedź na potrzeby branży gastronomicznej, która oczekuje dostępu do różnych systemów i platform zamówień online, aby docierać do jak najszerszego grona potencjalnych klientów, przy zapewnieniu prostoty zarządzania całym procesem z jednego miejsca.
Dla Stuart współpraca ze start-upem z branży foodtech to kolejny kamień milowy na drodze do rozwoju francuskiej grupy logistycznej na polskim rynku. Celem Stuart jest łączenie przedsiębiorstw z największą flotą kurierską w mieście oraz szybkie, bezpieczne i realizowane w zrównoważony sposób doręczanie przesyłek – nie tylko w branży gastronomicznej. Już dziś 80 proc. zamówień doręczanych jest za pośrednictwem Stuart Polska w mniej niż pół godziny.
Foto: mat. prasowe