Violife zachęca do podjęcia wyzwania Veganuary. Wystartowała dedykowana komunikacja

Violife zachęca do podjęcia wyzwania Veganuary. Wystartowała dedykowana komunikacja

Violife jest kolejną marką, która dołącza do Veganuary. W ramach działań, producent roślinnych alternatyw dla serów edukuje i zachęca konsumentów do spróbowania diety wegańskiej. Marka prowadzi w tym celu intensywne działania komunikacyjne i kampanię marketingową 360°, dedykując je osobom, które chcą zacząć nowy rok w wegańskim stylu.

Veganuary z Violife

Violife posiada w swoim portfolio szereg w 100% roślinnych alternatyw dla nabiału. Marka po raz kolejny już angażuje się w wyzwanie Veganuary. W ramach kampanii marketingowej Violife przygotowało m.in. przepisy z topowymi produktami. Natomiast na Facebooku marki, biorący udział w wyzwaniu, znajdą kalendarz na cały styczeń ze wskazówkami, które pomogą im przejść krok po kroku przez roślinny miesiąc.

Aby zachęcić konsumentów do przejścia na dietę roślinną, marka prowadzi sporo działań komunikacyjnych w digitalu, własnych mediach społecznościowych, a także przy półce sklepowej. Do podjęcia wyzwania Veganuary razem z Violife zachęcają również influencerzy, którzy publikują własne przepisy na wegańskie dania.

Loteria Violife

Z myślą o konsumentach, Violife organizuje też loterię konsumencką, która ruszyła 1 stycznia. Warunkiem uczestnictwa w loterii jest zakup minimum 2 dowolnych produktów Violife, zachowanie paragonu i zgłoszenie go na stronie wyzwania.

Dołączając do wyzwania Veganuary z Violife i biorąc udział w loterii można wygrać   bardzo atrakcyjne nagrody:

  • 3 x 10 000 zł,
  • 30 x 1000 zł na zakup sprzętu elektronicznego w RTV EURO AGD,
  • 300 x 100 zł.

Loteria potrwa do 31 stycznia.

Konsumenci mogą wziąć udział również w zabawie e-zdrapka, w której nie ma konieczności rejestracji paragonu. Wystarczy usunąć zdrapkę na ekranie smartfona, a od razu pojawi się na nim informacja o wygranej. Na konsumentów czeka 1500 nagród pieniężnych.


Foto: mat. prasowe

Reklama