Biedronka wspiera polską piłkę nożną nieprzerwanie od 23 lat i nie zapowiada się, aby miało to ulec zmianie. Dyskonter właśnie przedłużył umowę sponsorską z Polskim Związkiem Piłki Nożnej do lipca 2026 roku. Dodatkowo umowa przewiduje nowe pola współpracy.
Jako Oficjalny Sposor Biedronka będzie wspierać zarówno pierwszą reprezentację Polski kobiet i mężczyzn, jak też kadry młodzieżowe od lat 15 do 21, pozostając również oficjalnym dostawcą świeżych warzyw i owoców dla reprezentacji.
Produkty PZPN w sklepach Biedronki
Dzięki nowej umowie federacja i Biedronka nawiążą współpracę w sprawie sprzedaży produktów licencyjnych PZPN w sklepach sieci Biedronka – zarówno tradycyjnych, jak i sklepie on-line Biedronka Home.
Unikalnym elementem współpracy będą specjalne produkty spożywcze przygotowane wspólnie przez partnerów i oznaczone w sposób charakterystyczny dla marki Reprezentacji Polski. Asortyment, który pojawi się w sklepach sieci za kilka miesięcy, zostanie stworzony z myślą o osobach przywiązanych do zdrowego stylu życia.
12 lat współpracy Biedronki i PZPN
Poza dodatkowymi działaniami, obecna umowa obejmie zarówno eliminacje do najbliższych mistrzostw Europy, których finały odbędą się w Niemczech, jak również eliminacje i turniej finałowy Mistrzostw Świata w 2026 roku, który zorganizują Kanada, Meksyk i USA.
Biedronka oficjalnym dostawcą warzyw i owoców dla reprezentacji
Co więcej, Biedronka będzie posługiwać się tytułami "Oficjalny Sponsor Piłkarskiej Reprezentacji Polski" oraz "Oficjalny Dostawcy Warzyw i Owoców" w odniesieniu do wszystkich drużyn objętych umową. W tym celu będzie używać logotypu kompozytowego w działaniach marketingowych.
Znak Biedronki znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.
Foto: mat. prasowe