Euromonitor przedstawił 10 globalnych trendów konsumenckich na 2023 rok

Euromonitor przedstawił 10&nbspglobalnych trendów konsumenckich na 2023 rok

Euromonitor International opublikował raport Global Consumer Trends 2023, w którym przewiduje motywacje zakupowe konsumentów i prognozuje kluczowe kierunki rozwoju zachowań. 

Euromonitor: 10 globalnych trendów konsumenckich na 2023

W najnowszym raporcie Global Consumer Trends, Euromonitor wskazuje najważniejsze trendy konsumenckie. Wśród nich: destrukcyjna generacja Z, rosnąca rola cyfryzacji zakupów, a także walka odpowiedzialności z emocjami. Co przyniesie 2023 rok według Euromonitor International?

  1. Autentyczna automatyzacja
  2. Budżetowcy
  3. Kontroluj scrollowanie
  4. Eko ekonomicznie
  5. Gaming
  6. Tu i teraz
  7. Ożywione rutyny
  8. Równouprawnienie
  9. "The Thrivers"
  10. Młodzi i zakłóceni

TOP10 globalnych trendów konsumenckich 2023

  • Autentyczna automatyzacja

Kupujący skłaniają się ku szybkim, wygodnym opcjom, aby zaoszczędzić czas i pieniądze. Aby sprostać tym wymaganiom, automatyzacja zastępuje niektóre zadania wykonywane ręcznie. Według badania Euromonitor, już 8 na 10 konsumentów w wieku poniżej 29 lat chętnie weszłoby w interakcję z robotami. Jak jednak zaznacza Euromonitor, "technologia to tylko część równania", a konsumenci nadal pragną osobistego kontaktu.

Zaloguj się lub utwórz nowe konto.

Zaloguj się
Zarejestruj się
Reklama