Euromonitor International opublikował raport Global Consumer Trends 2023, w którym przewiduje motywacje zakupowe konsumentów i prognozuje kluczowe kierunki rozwoju zachowań.
Euromonitor: 10 globalnych trendów konsumenckich na 2023
W najnowszym raporcie Global Consumer Trends, Euromonitor wskazuje najważniejsze trendy konsumenckie. Wśród nich: destrukcyjna generacja Z, rosnąca rola cyfryzacji zakupów, a także walka odpowiedzialności z emocjami. Co przyniesie 2023 rok według Euromonitor International?
- Autentyczna automatyzacja
- Budżetowcy
- Kontroluj scrollowanie
- Eko ekonomicznie
- Gaming
- Tu i teraz
- Ożywione rutyny
- Równouprawnienie
- "The Thrivers"
- Młodzi i zakłóceni
TOP10 globalnych trendów konsumenckich 2023
Kupujący skłaniają się ku szybkim, wygodnym opcjom, aby zaoszczędzić czas i pieniądze. Aby sprostać tym wymaganiom, automatyzacja zastępuje niektóre zadania wykonywane ręcznie. Według badania Euromonitor, już 8 na 10 konsumentów w wieku poniżej 29 lat chętnie weszłoby w interakcję z robotami. Jak jednak zaznacza Euromonitor, "technologia to tylko część równania", a konsumenci nadal pragną osobistego kontaktu.