Lidl wystartował z nową kampanią promującą asortyment owocowo-warzywny

Lidl wystartował z nową kampanią promującą asortyment owocowo-warzywny

Aby jeszcze bardziej zachęcić klientów do spożywania warzyw i owoców, Lidl Polska wystartował z nową kampanią promującą Ryneczek Lidla. W ten sposób sieć chce zachęcić Polaków do częstszego sięgania po warzywa i owoce. 

Ryneczek Lidla to ponad 200 rodzajów warzyw i owoców

Obecnie na Ryneczku Lidla klienci codziennie mogą wybierać wśród 200 rodzajów świeżych warzyw i owoców. Część asortymentu posiada certyfikat BIO, czyli pochodzi z ekologicznych upraw.

Sieć dąży do tego, aby w asortymencie Ryneczku Lidla znajdowały się świeże warzywa i owoce. Pracownicy sklepów Lidl Polska monitorują stan dostępnych produktów. Gdy ich jakość nie spełnia wysokich wymagań oraz oczekiwań konsumenckich, artykuł jest zabierany z sali sprzedaży. Ponadto dzięki gęstej sieci centrów dystrybucji Lidl Polska, dostawy mogą być realizowane szybko – świeże produkty pojawiają się w sklepach każdego dnia.

Promocje na owoce i warzywa w Lidlu

Poza budowaniem świadomości o zdrowym odżywianiu, Lidl wprowadza także specjalne rabaty. Każdego dnia dostępne są ciekawe promocje, dzięki którym kupimy owocowo-warzywny asortyment w jeszcze niższych cenach. Na przykład:

  • od poniedziałku 16 stycznia do środy 18 stycznia polskie pieczarki oferowane będą w cenie o 28% taniej – zapłacimy za nie tylko 4,99 zł/500 g/1  opak. (zamiast 6,99 zł).
  • Z kolei za truskawki zapłacimy aż 40% taniej – 4,79 zł/250g/1 opak. (zamiast 7,99 zł).

W trosce o świeżość produktów Lidl Polska dba o to, by jak najwięcej produktów dostarczanych było przez polskich producentów, jest to szczególnie zauważalne w ofercie warzyw i owoców dostępnych sezonowo. Jednak w ofercie znajdziemy także owoce egzotyczne, które mają zapewnione bezpieczne warunki transportu z dalszych części świata.


Foto: mat. prasowe

Reklama