Ewa Łapińska objęła nowe stanowisko w Mars Wrigley Polska z początkiem 2023 roku. Wcześniej doświadczona ekspertka i liderka biznesowa była związana z Coca-Cola HBC.
Nowa dyrektorka sprzedaży wniesie do Mars Wrigley wieloletnie doświadczenie nie tylko w zakresie identyfikowania i wykorzystywania okazji biznesowych w szybko zmieniającym się środowisku, ale także w kwestii egzekwowania planów oraz budowania relacji z klientami i partnerami opartych na zaufaniu i dążeniu do obopólnych korzyści.
Ewa Łapińska w Mars Wrigley Polska
Nowe stanowisko Ewa Łapińska objęła wraz z początkiem 2023 roku. Jako dyrektorka sprzedaży będzie odpowiadać za segment Mars Polska odpowiadający za biznes słodyczowy i gumowy.
Kim jest Ewa Łapińska, nowa dyrektorka w Mars Wrigley?
Dotychczas Ewa Łapińska związana była z Coca-Cola HBC, gdzie przez 18 lat zajmowała się rozwojem kategorii, budowaniem strategii biznesowych, marketingiem handlowym oraz sprzedażą i zarządzaniem kluczowymi klientami w Europie Środkowej (m.in. w Czechach, Słowacji, Rumunii, na Węgrzech oraz w Polsce).
Nowa dyrektorka sprzedaży Mars Wrigley Polska jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Mars Incorporated to firma rodzinna, która produkuje znane i lubiane przez naszych konsumentów produkty m.in. pod takimi markami jak Mars, M&M, Snickers, Orbit czy Sheba. Obecnie w 80 krajach na całym świecie Mars, Inc. zatrudnia ponad 140 000 współpracowników.
Foto: Ewa Łapińska, nowa dyrektorka sprzedaży w Mars Wrigley Polska (biuro prasowe Mars Wrigley Polska)