Julia Wieniawa została twarzą marki Body Chief

Body Chief rozszerza dotychczasową współpracę z Julią Wieniawą. Aktorka i piosenkarka została właśnie oficjalną ambasadorką marki.

W strategii marketingowej firmy Body Chief duże znaczenie odgrywa współpraca z cenionymi gwiazdami, sportowcami i influecerami. Wśród nich są m.in. Magda Gessler, Kuba Wojewódzki, Mateusz Gamrot, Borys Mańkowski czy Dorota Gardias i Magda Pieczonka. Dołączyła do nich także Julia Wieniawa.

Julia Wieniawa nową ambasadorką marki Body Chief

Rok 2023 to początek nowego rozdziału dla Body Chief, lidera cateringu dietetycznego w Polsce. Marka rozszerza dotychczasową współpracę z Julią Wieniawą. W 2022 r. aktorka promowała dietę Intermittent Fasting (IF), którą na co dzień sama stosuje. Teraz Body Chief poszerza swoje działania z Wieniawą. Od stycznia 2023 roku gwiazda zostaje oficjalną ambasadorką marki.

Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem Julii. To niezwykle utalentowana, ambitna i świadoma, młoda kobieta, której styl życia inspiruje miliony Polek i Polaków.

Agnieszka Kołecka, Marketing Manager Body Chief

Aktywność, zdrowie i ekologia

Julia Wieniawa to jedna z najbardziej cenionych i popularnych artystek młodego pokolenia. Jest aktorką, piosenkarką oraz influnecerką, której konto na Instagramie obserwuje ponad 2 miliony osób. Prowadzi aktywny, zdrowy tryb życia, regularnie ćwiczy i uprawia jogę.

Aktorka z ogromną starannością dba także o swoją dietę. W swoim codziennym życiu przykłada też szczególną wagę do ekologicznych rozwiązań – zarówno w domu, w pracy, jak i podczas czasu wolnego. To właśnie aktywny, zdrowy styl życia i troska o ekologię mają być elementami łączącymi markę z artystką. 

Kampania Body Chief z Julią Wieniawą

Hasło przewodnie kampanii z Julią Wieniawą brzmi Aktywuj dietę w Twoim stylu. Aktywuj Body Chief. Komunikaty kierowane są do osób, które żyją w ciągłym pędzie, a każdy dzień przynosi im wiele wyzwań. Idealny rozwiązaniem ma być dla nich catering dietetyczny Body Chief, który pozwoli im odetchnąć, bo zdejmie obowiązek robienia zakupów, planowania posiłków i ich przygotowywania.

Firma w ramach kampanii komunikuje również fakt, że prowadzi działania w duchu eko. Catering pakuje wyłącznie w torby z papieru ekologicznego, których proces wytworzenia jest bardziej przyjazny środowisku. Pojemniki z posiłkami są z naturalnego, biodegradowalnego materiału, czyli celulozy.

Bardzo cieszymy się, że Julia Wieniawa stawia na Body Chief, wskazując tym samym, że mamy wiele wspólnych wartości. To dla nas ogromny powód do dumy, ale też doskonałe potwierdzenie, że dostarczamy świetną jakość naszych produktów połączoną z najlepszym smakiem, które razem sprawdzają się podczas każdej sytuacji w życiu.

Marcin Mazurek, twórca i prezes Body Chief

Komunikacja opierać się będzie na silnych działaniach 360°, które zakładają obecność Julii Wieniawy w telewizyjnych spotach reklamowych oraz w przestrzeni digitalowej (w tym na social mediach). Materiały promocyjne pojawią się również na nośnikach OOH w przestrzeni miejskiej oraz w warszawskim metrze. Całość kampanii domyka kampania radiowa.


Foto: mat. prasowe

Reklama