Body Chief rozszerza dotychczasową współpracę z Julią Wieniawą. Aktorka i piosenkarka została właśnie oficjalną ambasadorką marki.
W strategii marketingowej firmy Body Chief duże znaczenie odgrywa współpraca z cenionymi gwiazdami, sportowcami i influecerami. Wśród nich są m.in. Magda Gessler, Kuba Wojewódzki, Mateusz Gamrot, Borys Mańkowski czy Dorota Gardias i Magda Pieczonka. Dołączyła do nich także Julia Wieniawa.
Julia Wieniawa nową ambasadorką marki Body Chief
Rok 2023 to początek nowego rozdziału dla Body Chief, lidera cateringu dietetycznego w Polsce. Marka rozszerza dotychczasową współpracę z Julią Wieniawą. W 2022 r. aktorka promowała dietę Intermittent Fasting (IF), którą na co dzień sama stosuje. Teraz Body Chief poszerza swoje działania z Wieniawą. Od stycznia 2023 roku gwiazda zostaje oficjalną ambasadorką marki.
Aktywność, zdrowie i ekologia
Julia Wieniawa to jedna z najbardziej cenionych i popularnych artystek młodego pokolenia. Jest aktorką, piosenkarką oraz influnecerką, której konto na Instagramie obserwuje ponad 2 miliony osób. Prowadzi aktywny, zdrowy tryb życia, regularnie ćwiczy i uprawia jogę.
Aktorka z ogromną starannością dba także o swoją dietę. W swoim codziennym życiu przykłada też szczególną wagę do ekologicznych rozwiązań – zarówno w domu, w pracy, jak i podczas czasu wolnego. To właśnie aktywny, zdrowy styl życia i troska o ekologię mają być elementami łączącymi markę z artystką.
Kampania Body Chief z Julią Wieniawą
Hasło przewodnie kampanii z Julią Wieniawą brzmi Aktywuj dietę w Twoim stylu. Aktywuj Body Chief. Komunikaty kierowane są do osób, które żyją w ciągłym pędzie, a każdy dzień przynosi im wiele wyzwań. Idealny rozwiązaniem ma być dla nich catering dietetyczny Body Chief, który pozwoli im odetchnąć, bo zdejmie obowiązek robienia zakupów, planowania posiłków i ich przygotowywania.
Firma w ramach kampanii komunikuje również fakt, że prowadzi działania w duchu eko. Catering pakuje wyłącznie w torby z papieru ekologicznego, których proces wytworzenia jest bardziej przyjazny środowisku. Pojemniki z posiłkami są z naturalnego, biodegradowalnego materiału, czyli celulozy.
Komunikacja opierać się będzie na silnych działaniach 360°, które zakładają obecność Julii Wieniawy w telewizyjnych spotach reklamowych oraz w przestrzeni digitalowej (w tym na social mediach). Materiały promocyjne pojawią się również na nośnikach OOH w przestrzeni miejskiej oraz w warszawskim metrze. Całość kampanii domyka kampania radiowa.
Foto: mat. prasowe