Kaufland rozpoczyna pilotaż nowej usługi. W pierwszym markecie sieci pojawiła się... maszyna do obierania i krojenia ananasa. Od teraz klienci mogą samodzielnie porcjować owoc w sklepie.
W ten sposób Kaufland rozwija promowany w swoich sklepach koncept one-stop-shopping, który ma oferować klientom możliwie szerokie spektrum produktów i usług. Właśnie dołączyła do niego możliwość porcjowania owocu, jakim jest ananas. Jak to działa?
Pierwsza maszyna do porcjowania ananasa w sklepie Kaufland
W markecie we Wrocławiu przy ul. Długosza Kaufland testuje zupełnie nowe urządzenie – maszynę do obierania i krojenia ananasa. Klienci, którzy chcą kupić porcjowany owoc, mogą umieścić ananasa w specjalnej maszynie, podstawić kubek, wybrać dogodną opcję (krojenie w plastry lub kawałki) i tym samym zaoszczędzić sobie trudu związanego z obieraniem i porcjowaniem twardego produktu.
Usługa jest całkowicie darmowa – klienci płacą za samego ananasa przy kasie. Jak dokładnie funkcjonuje maszyna, Kaufland pokazał na swoim profilu na TikToku.
Kaufland rozwija ofertę usług w marketach
To nie jedyne rozwiązanie, które w ostatnim czasie wprowadził Kaufland. W zmodernizowanym markecie w Silesia City Center w Katowicach dla klientów wprowadzono stoisko piekarnicze obsługiwane przez pracowników sieci, gdzie można zakupić pieczywo i ciasta na kawałki. W ofercie znajdują się również wypieki regionalne oraz torty bezowe i ciasta, które można zamawiać także z wyprzedzeniem na specjalne okazje, typu urodziny czy imieniny.
Sieć nie tylko rozwija asortyment regionalny, ale w ostatnim czasie zdecydowała się także na wprowadzenie dwujęzycznych nazw kategorii produktowych. W Silesia City Center w Katowicach i Knurowie poza standardowymi opisami w języku polskim można spotkać oznaczenia w języku śląskim. Inicjatywa została przyjęta z dużym entuzjazmem klientów.
Foto: mat. prasowe