Coca Cola jest marką szczególnie kojarzoną z grudniowymi świętami. W ramach platformy kreatywnej "Real Magic Presents", podobnie jak w ubiegłym roku, także w ramach tegorocznej kampanii producent wprowadził świąteczną serię filmów. Można je obejrzeć za pośrednictwem Amazon Prime Video.
Trzy produkcje filmowe powstały w ramach współpracy Coca Coli z wytwórnią Imagine Entertainment. Każdy z filmów powstał na innym kontynencie. Produkcje przedstawiają różne historie o ludzkich relacjach i triumfie nad przeciwnościami losu, aby pokazać, że święta zawsze łączy ludzi.
Coca Cola stworzyła trzy świąteczne filmy
Serial jest częścią kampanii Coca-Coli "Christmas Always Find Your Way", która obejmuje również kreacje telewizyjne, cyfrowe, eksperymentalne, outdoorowe i detaliczne. W ramach projektu powstały trzy produkcje:
- "Alma" (12 min) rozgrywa się w meksykańskim miasteczku, które przez cały rok słynie z robienia ozdób choinkowych. Mieszkańcy nie czują już magii świąt Bożego Narodzenia, dopóki jakieś wydarzenie nie rozpali ponownie magii tego sezonu.
- "Les Petits Mondes De Noël" (11 minut) to romantyczna historia miłosna, która rozwija się między dwojgiem kochanków pracujących w sąsiednich sklepach w Paryżu, którzy odnawiają swoje relacje, tworząc ozdobne świąteczne wystawy wystawowe.
- "Christmas Bites" (10 min) to komedia, której akcja toczy się w Stanach Zjednoczonych i opowiada o wampirze, który po raz pierwszy spotyka rodziców swojej dziewczyny i o tym, co się dzieje, gdy spotyka swojego wieloletniego rywala, Świętego Mikołaja.
"Boże Narodzenie zawsze było wyjątkowym czasem dla Coca-Coli" – powiedział Selman Careaga, prezes kategorii Coca-Cola. "W tym roku cieszymy się, że możemy wkroczyć na nowy poziom i docenić nie tylko kultowe świąteczne dziedzictwo marki, ale także – znajdując nowe sposoby łączenia się z nowymi odbiorcami – jej przyszłość" – dodał Selman Careaga.
Foto: youtube.com