Firma Skotan przeszła rebranding. Producent naturalnych suplementów diety będzie funkcjonować pod nazwą onesano S.A. Zmiana nazwy firmy jest wyrazem nowego podejścia do rozwoju spółki. Głównym celem jest wzmocnienie pozycji marek własnych oraz dalszy rozwój kanałów dystrybucji i eksportu. W portfolio pojawią się już znane i rozpoznawalne produkty w nowej odsłonie oraz kolejne, a także całkowicie nowe i innowacyjne.
Nowa strategia marketingowa wymusiła zmianę nazwy firmy
Onesano jest innowacyjnym producentem naturalnych suplementów diety. Firma posiada własne laboratorium w Czechowicach-Dziedzicach, a także autorskie, opatentowane składy i surowce. Osesano ma w pełni polski kapitał i realizuje produkcję w naszym kraju, obejmując kontrolą cały proces produkcyjny – od stworzenia składu, przez monitoring jakości, aż do wprowadzenia na rynek.
Zmiana nazwy firmy wynika z przyjęcia nowej strategii marketingowej. Wiodącym celem firmy jest od teraz wzmocnienie pozycji marek własnych poprzez skuteczną implementację strategii sprzedaży i komunikacji.
Onesano stawia na zdrowie
Misją firmy jest dostarczanie najwyższej jakości produktów, które wywierają pozytywny wpływ na zdrowie i samopoczucie ludzi oraz zwierząt. Produkcja jest realizowana w oparciu o najwyższe standardy, z poszanowaniem środowiska naturalnego.
Za produktami onesano stoi najwyższa jakość pochodzących z Europy surowców, unikalność bioestrów oraz drożdży ze względu na czas wchłaniania i czystość, a także prosty skład, bez barwników i konserwantów. Ponadto produkty są na bieżąco monitorowane pod kątem jakości. Skuteczność produktów potwierdza grono zadowolonych Klientów.
Foto: Dominika Kowalczyk, prezeska onesano (mat. prasowe)