Operator logistyczny DPD, sieć handlowa Kaufland i operator technologiczny Pointpack S.A. rozwijają współpracę w zakresie obsługi przesyłek w punktach nadawczo-odbiorczych.
Współpraca firmy kurierskiej DPD, sieci handlowej Kaufland oraz partnera technologicznego Pointpack. potwierdza, że konsumenci cenią możliwość wyboru przewoźnika, szybkość usługi nadawczo-odbiorczej oraz wygodę. Nadania i odbiory przesyłek DPD są możliwe we wszystkich lokalizacjach Kaufland w całej Polsce.
Współpraca z sieciami handlowymi wspiera zielone cele DPD
Rozwiązania oferowane przez DPD Polska opierają się na założeniu, że dziś to konsument decyduje o tym, gdzie, kiedy i jak odbierze swoją przesyłkę. Rozwój usługi kurierskiej w sieciach handlowych wspiera także zieloną strategię DPD, znacznie skracając trasy pokonywane przez kurierów, co wpływa na redukcję śladu węglowego.
Punkty nadań i odbiorów w postaci DPD Oddziałów Miejskich, automatów paczkowych DPD Pickup Station czy też zlokalizowane w placówkach agencyjnych, w sieciach handlowych czy w sklepie za rogiem przejmują sporą część wolumenu, co znacząco skraca trasy pokonywane przez kurierów i obniża ich ślad węglowy.
Foto: mat. prasowe