Tylko w ostatnich kilku tygodniach spółka Lagardère Travel Retail otworzyła dwa nowe sklepy 1Minute w nowej, foodvenience’owej odsłonie "Smacznego!". Pierwszy powstał w szpitalu, drugi – w centrum handlowym. Lagardère Travel Retail testuje w ten sposób nowy kierunek rozwoju sieci, która dotychczas działała na lotniskach, dworcach i stacjach metra.
Nowy 1Minute Smacznego! to sklep zainspirowany kulturą foodtruckową. Na koniec 2022 roku ma działać już w sumie ok. 20 sklepów w tym formacie.
Inne niż do tej pory lokalizacje sklepów 1Minute
Lagardère Travel Retail otworzyła sklep 1Minute Smacznego! w szpitalu przy ul. Szaserów w Warszawie jeszcze w listopadzie. W grudniu natomiast miało miejsce otwarcie w centrum handlowym Silesia City Center w Katowicach. To pierwsze tego typu lokalizacje w portfolio marki, która w nowej odsłonie rozwija się od maja ubiegłego roku – dotąd wyłącznie w lokalizacjach związanych z podróżami.
Sklep niczym foodtruck?
Lagardère Travel Retail w Polsce jest wiodącym operatorem powierzchni handlowych na lotniskach, dworcach, stacjach metra. Jednocześnie to właśnie poza tym rynkiem, w lokalizacjach typowo handlowych działa większość, bo aż 700 z 1000 placówek zarządzanych przez grupę.
Nowy 1Minute Smacznego! to sklep zainspirowany kulturą foodtruckową. W centrum sklepu znajduje się otwarta kuchnia z frontem z blachy falistej, w której na oczach klientów przygotowywane są szybkie, ale smaczne i jakościowe posiłki: pizza, kanapki, frytki czy hot-dogi w amerykańskim stylu.
Charakterystyczny dla konceptu jest też rozbudowany moduł «to-go» z ofertą świeżych przekąsek oraz Przystanek Kawa. Ofertę gastronomiczną uzupełnia asortyment convenience: napoje, gotowa żywność pakowana i produkty tytoniowe.
Na koniec 2022 roku będzie działać w sumie ok. 20 sklepów w tym formacie.
Foto: mat. prasowe