Nie da się ukryć, że branża mleczarska dobitnie odczuwa skutki postępującej inflacji – przyznaje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska podsumowując 2022 rok w sektorze.
Rozwój i wzmacnianie marek
2022 rok był czasem, w którym nawet najwięksi producenci musieli wykazać się szczególną wytrzymałością. Skutki rosnących cen dotknęły całego rynku spożywczego... Branża mleczarska nie była wyjątkiem.
Wszystko to wpłynęło na to, jak ludzie wydają pieniądze oraz oszczędzają. Jak jednak zaznacza Jacek Wyrzykiewicz, "Hochland Polska w 2022 roku był dobrze zorganizowany i nawet w trudnych czasach był w stanie zapewnić praktycznie nieprzerwaną dostępność oferty dla rynku i sklepów".
Największy sukces 2022 roku
Największym osiągnięciem 2022 roku dla Hochland Polska, jak przyznaje Jacek Wyrzykiewicz, była nowość, która pojawiła się w ofercie producenta w sierpniu br., czyli serki wiejskie Almette. "To wyróżniający się na rynku koncept, który zaskakuje nowoczesną interpretacją klasycznego serka wiejskiego. Kilka tygodni od wejścia na rynek serki wiejskie Almette zostały uznane Złotą Innowacją FMCG 2022 roku" – dodaje PR & Marketing Services Manager.
Foto: Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska (mat. redakcji)