Ten rok postawił przed nami szczególnie wiele wyzwań – podsumowuje ostatnie 12 miesięcy Maciej Częścik, wiceprezes zarządu ds. handlu i marketingu w Sokołów. Jak radziła sobie w tym czasie branża mięsna?
2022 rok czasem wyzwań w branży
2022 rok postawił przed producentami wiele wyzwań. O ile cały sektor spożywczy mierzył się z rosnącymi kosztami i galopującą inflacją, branża mięsna dodatkowo miała do czynienia m.in. z rozprzestrzeniającym się ASF czy spadkiem pogłowia trzody chlewnej.
Pewne są zmiany nawyków konsumenckich
Jak zaznacza Maciej Częścik, mimo trudnych uwarunkowań, dzięki ciężkiej pracy całego zespołu Grupy Sokołów, aktywnemu poszukiwaniu rozwiązań i nowych możliwości, firmie udało się osiągnąć satysfakcjonujące wyniki. Co przyniesie 2023 rok?
Foto: Maciej Częścik, wiceprezes zarządu ds. handlu i marketingu w Sokołów (mat. redakcji)
Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka Corporate Affairs, opowiada o działaniach na rzecz redukcji emisji dwutlenku węgla, współpracy z dostawcami i inicjatywach wspierających lokalne społeczności.