Gdy ustały ograniczenia gospodarcze związane z pandemią, w Ukrainie wybuchła wojna. Na producentach spoczęła szczególna odpowiedzialność – zaznacza Edmund Borawski, prezes zarządu SM Mlekpol. Przed jakimi wyzwaniami stanęła branża FMCG w mionionym roku?
Wyzwania 2022 roku
Podsumowując 2022 rok w branży, prezes SM Mlekpol Edmund Borawski zwraca uwagę na wyzwania, z którymi mierzył się cały rynek spożywczy. W obliczu wojny w Ukrainie, która wybuchła w lutym tego roku na branży spoczęła szczególna odpowiedzialność.
Najważniejsi są ludzie
Kolejnym zagrożeniem, z którym, w następstwie wojny w Ukrainie, zaczęła mierzyć się branża, stało się realne ryzyko ograniczeń dostaw energii. Jak jednak zaznacza prezes zarządu SM Mlekpol – największą siłą okazali się ludzie.
SM Mlekpol, który posiada w swoim portfolio takie marki jak Łaciate, Milko, Rolmlecz czy Mazurski Smak, planuje kontynuację dotychczasowych działań w nadchodzącym 2023 roku. W ofercie producenta pojawią się nowości.
Foto: Edmund Borawski, prezes zarządu SM Mlekpol (mat. redakcji)