Trei otworzył 30. park handlowy. Zajął miejsce hipermarketu. "To potwierdzenie zmiany trendów"

Trei otworzył 30. park handlowy. Zajął miejsce hipermarketu. "To potwierdzenie zmiany trendów"

Mieszkańcy Mielca mogą już zrobić zakupy w nowo otwartym Vendo Parku zrealizowanym przez międzynarodowego dewelopera Trei Real Estate. Najnowsza inwestycja to debiut firmy w województwie podkarpackim.

Obiekt o powierzchni ponad 7 000 mkw. jest już w pełni skomercjalizowany, a w gronie najemców znalazło się 13 marek, w tym 5 zupełnie nowych na mapie handlowej miasta.

Najnowsza inwestycja Trei przykładem zmiany trendów konsumenckich

Budowa Vendo Parku zlokalizowanego na działce o powierzchni 4,2 ha przy ulicy Żeromskiego 15 w Mielcu rozpoczęła się w kwietniu 2022. Wcześniej na tym terenie znajdował się hipermarket firmy Tesco, która w 2019 rozpoczęła proces wycofywania się z polskiego rynku. Park handlowy w miejscu wielkopowierzchniowego sklepu samoobsługowego to potwierdzenie zmieniających się trendów konsumenckich.

Parki handlowe są dziś najmocniej rozwijającym się formatem. Doskonale wpisują się w oczekiwania klientów. Wejście do każdego ze sklepów w parku znajduje się bezpośrednio od strony parkingu, nie ma tu części wspólnych i użytkownicy nie muszą pokonywać dużych odległości w poszukiwaniu sklepu danej marki lub produktów. To pozwala im na szybkie, wygodne zakupy blisko miejsca zamieszkania, a tego obecnie oczekują odbiorcy.

Jacek Wesołowski, dyrektor zarządzający, Trei Real Estate Poland

Wśród najemnców Biedronka, Rossmann czy Pepco

Na nową wybudowaną inwestycję składają się dwa budynki – jeden z wielobranżową powierzchnią handlową, drugi z supermarketem spożywczym. Na ponad 7 000 mkw. znalazły się sklepy 13 marek, a wśród nich zarówno te dobrze znane mieszkańcom regionu jak KiK, Biedronka, Rossmann, Pepco, Media Expert, Sinsay, Ziko Optyk, Poczta Polska, jak i te debiutujące w mieście: sklepy odzieżowe Takko Fashion i kaes., dyskonty Dealz i Tedi, sklep zoologiczny Kakadu.

Oferta parku handlowego została dobrana tak, aby zapewnić odwiedzającym komfortowy dostęp do bogatej bazy podstawowych produktów oraz poszerzyć lokalne możliwości zakupowe. Klienci mieleckiego obiektu będą mogli skorzystać z 360 miejsc parkingowych. Wartość całej inwestycji szacuje się na 11,9 mln euro.

Parki handlowe cieszą się dużym zainteresowaniem najemców, na co wskazuje pełna komercjalizacja mieleckiego Vendo Parku jeszcze przed jego otwarciem. Odpowiadając na duży popyt z ich strony, planujemy w przyszłości rozbudowę obiektu. Do podobnego powiększenia powierzchni handlowej przygotowujemy się także w naszych innych inwestycjach – w Chorzowie, Władysławowie, Skarżysku-Kamiennej. To potwierdza atrakcyjność tego formatu dla najemców i jego perspektywiczność.

Jacek Wesołowski

Trei z sukcesem rozwija swoją sieć parków handlowych w oparciu o silne marki oferujące produkty spożywcze, drogeryjne, RTV/AGD, artykuły gospodarstwa domowego, a także wprowadzając dyskonty, które cieszą się rosnącym zainteresowaniem odbiorców.

W swoim portfolio Trei posiada łącznie 42 Vendo Parki zlokalizowane na terenie Polski, Czech i Słowacji, z czego 32 znajdują się w Polsce. Mielecki obiekt to trzecia, po Skarżysku-Kamiennej i Otwocku, lokalizacja otwarta w tym roku. 


Foto: mat. prasowe (Trei Real Estate Poland)

Reklama