GlobalSM zmienia strategię firmy i wprowadza zmiany na kluczowych stanowiskach

GlobalSM zmienia strategię firmy i wprowadza zmiany na kluczowych stanowiskach

GlobalSM, agencja marketingu, w portfolio której znaleźli się tacy gracze jak Heineken, Red Bull, Grupa Żywiec, Żabka, Hochland czy Nestle, zmienia strategię i ogłasza zmiany w strukturze organizacji.

Agencja w najbliższych latach planuje skupić się m.in. na dalszym poszerzaniu działań w obszarach takich jak digital oraz branding, jednocześnie stale powiększając portfolio klientów. Jednocześnie na stanowisko CEO powołano Annę Oliprę. Beata Grosicka oraz Szymon Szylak awansowali natomiast na stanowiska: Business Development Director oraz Head of Design.

Anna Olipra z nowym stanowiskiem

Z początkiem 2023 roku właściciele spółki kapitałowej Global Shopper Marketing dokonają reorganizacji kluczowych elementów jej struktury. Najważniejszym z nich będzie zmiana CEO agencji.

Nowym CEO GlobalSM zostanie Anna Olipra pełniąca do tej pory obowiązki Client Service Directora. Natomiast Maciej Olipra, Co-Founder oraz dotychczasowy CEO – razem ze swoim wspólnikiem Dariuszem Złotowskim – skoncentruje się na koordynacji działań związanych z nowymi obszarami inwestycyjnymi agencji.

Przed nami dalszy rozwój, aby mu sprostać, niezbędne było postawienie na strategię zakładającą pełnienie funkcji operacyjnych przez osoby mogące w pełni skoncentrować się na bieżącej obsłudze klientów i pozyskiwaniu nowych kontrahentów.

Maciej Olipra

Anna na nowym stanowisku odpowiedzialna będzie za wyznaczanie celów biznesowych, a także realizację założeń nowej strategii agencji w nadchodzących latach. Zarządzać będzie również relacjami z kluczowymi klientami spółki.  

Olipra pracę w GlobalSM rozpoczęła w 2020 roku na stanowisku Project Manager. Przed dołączeniem do agencji przez około 13 lat była związana z Kompanią Piwowarską, gdzie zdobywała doświadczenie projektowe oraz uczestniczyła we wdrażaniu i rozwoju strategii sprzedażowych, marketingowych oraz IT. Wykorzystała również swoje doświadczenie managerskie, koordynując prace zespołów.

Zmiany wynikają z sukcesywnie wdrażanej strategii rozwoju spółki opartej o poszerzanie obszarów działania oraz pozyskiwanie nowych klientów przy jednoczesnym skoncentrowaniu się na jak najwyższej jakości usług realizowanych dla obecnych klientów agencji.

Awanse Beaty Grosickiej i Szymona Szylaka

Częścią zachodzących zmian jest również awans oraz włączenie w struktury zarządu firmy Beaty Grosickiej, a także nowa rola Szymona Szylaka. Obejmują oni kolejno stanowiska: Business Development Director oraz Head of Design.

Funkcja Beaty Grosickiej jest świeżo utworzonym stanowiskiem dyrektorskim w strukturach zarządu firmy powołanym na potrzeby koordynacji wdrożenia strategii rozwoju spółki.

Beata związana jest z branżą reklamową od 2009 roku. Specjalizuje się w kampaniach 360 stopni obejmujących aktywacje shopper marketingowe, on-trade i off-trade, eventy, digital i ATL. Doświadczenie zawodowe zdobywała w: „Bed&Breakfast”, Swiift Agencja Reklamowa, Hackett Hamilton i Gutenberg Networks. W GlobalSM realizowała projekty dla takich Klientów jak: Grupa Żywiec, Hochland, Ikea, Żabka, Tefal, Electrolux, Powerade, Coca-Cola, Stock Polska, Tchibo, GSK czy Eurocash. Z powodzeniem przeprowadzała procesy przetargowe od briefu po egzekucję. W aktualnej strukturze docenia wolność działania i otwartość na nowe pomysły.

Szymon Szylak zarządzać będzie zespołem kreacji, pilnując najwyżej jakości realizacji działań. Niezmiennie pod okiem Executive Creative Directora – Dariusza Złotowskiego.

Szylak kreuje, projektuje i wdraża pomysły od ponad 13 lat. Od kwietnia br. na stanowisku Head of Creative Team w GlobalSM. Specjalizuje się w kompleksowej identyfikacji wizualnej, obsłudze i aktywacji marek oraz kampaniach wizerunkowych i sprzedażowych. Wcześniejsze doświadczenie uzyskał m.in. w Nav Agency, gdzie od 2018 roku pracował na stanowisku Art Directora. W jego portfolio znajdziemy takie marki jak: Danone, Żywiec Zdrój, PGNiG, Orlen, Nutricia, Carlsberg, Jeronimo Martins, Coca-Cola, Nivea, Benefit Systems, HJ Heinz Polska, Nestle.


Foto: mat. prasowe

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Reklama