Żabka rozwija wachlarz usług kurierskich w swojej sieci sklepów. Detalista zdecydował się na rozszerzenie współpracy z Pocztą Polską. Klienci sklepów będą mogli nadawać przesyłki obsługiwane w ramach usługi Pocztex.
Rosnące zainteresowanie klientów indywidualnych zarówno sprzedażą, jak i zakupami online, znalazło odbicie w propozycji rozszerzenia dotychczasowej współpracy Poczty Polskiej z siecią Żabka. Celem rozwijanej kooperacji jest zaoferowanie możliwie jak najszerszego wachlarza usług, z których może skorzystać klient sklepu, podczas swojej wizyty.
Współpraca Żabki z Pocztą Polską
Wcześniej w kwietniu br. klienci sprzedający na Vinted.pl zyskali możliwość szybkiego i wygodnego nadawania przesyłek w punktach sieci Żabka. Od 9 grudnia br. możliwość ta została rozszerzona na wszystkich klientów indywidualnych, którzy chcą nadać paczkę. Dzięki rozszerzeniu współpracy Poczta Polska zyskuje 8 900 nowych punktów nadań przesyłek.
Ze względu na dogodne godziny otwarcia, w sklepach Żabka paczki można nadać od poniedziałku do soboty od godzin porannych, aż do późnego wieczora, a w niektórych – także w niedzielę.
Możliwe dalsze rozszerzanie współpracy
Umowa pomiędzy Pocztą Polską i Żabką zakłada dalsze poszerzanie współpracy w zakresie obsługi przesyłek kurierskich klientów biznesowych oraz detalicznych. Jednym z już wprowadzonych udogodnień jest także możliwość zwrotu zakupionego towaru w sklepach tej sieci.
Jak informuje w komunikacie Poczta Polska, klienci coraz częściej wybierają opcję odbioru w Żabce ze względu na bezpieczeństwo przesyłek, które gwarantuje Poczta Polska, jak i na wygodę oraz bliskość sklepów.
Foto: mat. redakcji (wiadomoscispozywcze.pl)