Lider rynku nieruchomości w Europie otwiera... kawiarnię. Jak wygląda Panattoni Cafe?

Lider rynku nieruchomości w&nbspEuropie otwiera... kawiarnię. Jak wygląda Panattoni Cafe?

Tego jeszcze nie było. Panattoni, europejski lider rynku nieruchomości, zamiast kolejnego centrum logistycznego otworzył... własną kawiarnię. Panattoni Cafe, bo taką przybrała nazwę, znajduje się na ulicy Krochmalnej 58 w Warszawie. Ma być miejscem spotkań biznesowych i pysznej kawy. 

Jak wygląda Panattoni Cafe w Warszawie?

Panattoni Cafe to nowa, kreatywna przestrzeń na warszawskiej Woli łącząca kawiarnię z miejscem spotkań biznesowych.

Artystyczne wnętrze zaprojektowane przez 370 Studio Concept&Design ma zachęcać do niezobowiązujących spotkań prywatnych oraz sprzyjać samodzielnej pracy poza biurem. W kawiarni dostępna jest również wygodna, zamykana sala, która może posłużyć jako miejsce na spotkania biznesowe oraz mentoringowe.

Chcieliśmy stworzyć wyjątkowe miejsce, w którym dobrze będą się czuli nie tylko nasi pracownicy, ale również każdy, kto nas odwiedzi. Nasi goście nie tylko posmakują aromatycznej kawy, ale również będą mogli w przyjaznej atmosferze i poza biurem, prowadzić biznesowe spotkania, a popołudnia czy wieczory spędzać przy doskonałych drinkach i odpowiednio wyselekcjonowanym winie. Chcemy pokazać, że za każdym biznesem stoją konkretni ludzie i to dla nich jest ta kawiarnia.

Robert Dobrzycki, CEO & Co-owner Panattoni w Europie i Indiach

Jak podkreśla Panattoni, najważniejszą rolę w kawiarni odgrywa doskonała kawa – esencja wszystkich spotkań, przy której toczą się najważniejsze rozmowy. Do tego dochodzi jeszcze sezonowo tworzone, autorskie menu oraz wybór ciast i deserów, odpowiadające europejskim standardom.

Pierwszy taki lokal

To pierwszy lokal gastronomiczny, który koncentruje się nie tylko na lifestyle’u, ale także na workstyle’u, które są ze sobą ściśle połączone. To miejsce powstało z myślą o pogłębianiu relacji biznesowych i prywatnych oraz rozwoju zawodowym i osobistym. Właśnie to wyróżnia Panattoni Cafe od innych kawiarni.

Celem marki jest inspirowanie, przy zapewnieniu najlepszych i najsmaczniejszych warunków do rozwoju i działania w tętniącym życiem mieście. Z tego powodu Panattoni Cafe planuje cyklicznie wydarzenia pobudzające kreatywność, poszerzające zdolności zawodowe i umiejętności przyszłości. A w efekcie stworzenie wyjątkowej społeczności, nie tylko w obrębie firmy, ale także poza nią, działającej jak sieć networkingowa.


Foto: biuro prasowe Panattoni

Reklama