Carrefour rozszerza swoją ofertę w segmencie premium o linię tradycyjnych produktów i klasycznych dań kuchni polskiej. Wprowadzenie nowej marki na wyłączność to odpowiedź sieci na zmiany w zwyczajach zakupowych Polaków, którzy poszukują oszczędności na zakupach, ale nie chcą rezygnować z produktów najwyższej jakości.
Polska Gościna to marka, która dostępna jest wyłącznie w sklepach tej sieci. Nowe produkty pochodzą od lokalnych, polskich producentów, bazują na tradycyjnych, regionalnych przepisach i oferują prosty skład.
Nadszedł czas marek własnych i marek na wyłączność
W kryzysie produkty marek własnych i marek na wyłączność biją rekordy popularności. Polacy przekonali się do tych nich, bo przy podobnej jakości co produkty znanych marek, oferują cenę niższą nawet o 30%. Carrefour dostrzegając te trendy rozbudowuje swoją ofertę już blisko 4000 marek własnych o nową linię premium, skierowaną do smakoszy dań tradycyjnej kuchni polskiej.
Polska Gościna wyłącznie w sklepach Carrefour
Produkty Polskiej Gościny zainteresują zarówno koneserów polskich potraw, którzy chętnie wracają do dobrze sobie znanych smaków dzieciństwa, jak i osoby, które z tradycyjną kuchnią polską mają do czynienia po raz pierwszy i chcą odkryć jej walory. Wszystkie produkty nowej marki zostały wyprodukowane w Polsce przez lokalnych producentów, korzystających z tradycyjnych, regionalnych przepisów.
Artykuły wyróżniają się prostym składem – do ich wytworzenia używane są przede wszystkim składniki pochodzenia naturalnego, a wykorzystanie dodatkowych substancji ograniczone jest do minimum. Wiele produktów Polskiej Gościny sygnowanych jest prestiżowym znakiem "Produkt polski". Wybrane artykuły posiadają także certyfikat "Chronione Oznaczenie Geograficzne", podkreślający ich regionalność.
Polska Gościna oferuje ponad 30 produktów, a wśród nich wędliny i kiełbasy, różnego rodzaju sery: korycińskie, smażone, z Zakopanego, a także ciasta takie jak makowiec, piernik czy sękacz. Oferta obejmuje także miody, soki w szklanych butelkach czy warzywa konserwowe.
Foto: mat. prasowe (Carrefour Polska)