Glovo uruchomiło nowy program dla małych i średnich przedsiębiorstw z branży detalicznej i restauracyjnej. Glovo Local, bo tak się nazywa, ma umożliwić im sprzedaż produktów online. Projekt startuje na wszystkich 24 rynkach, na których obecna jest firma.
Nowy program udostępnia restauracjom i sprzedawcom detalicznym zestaw narzędzi, które pomogą im przenieść działalność do Internetu i dynamiczne ją rozwijać.
Do końca 2023 roku Glovo chce wprowadzić do sprzeży online 250 tys. małych firm
Glovo Local to pierwsza tego typu inicjatywa w Europie, Afryce i Azji, która zapewnia skonsolidowany zestaw usług i rozwiązań cyfrowych dostosowanych do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw. Jak informuje Glovo, celem projektu jest wprowadzenie ponad 250 000 małych, lokalnych firm w świat sprzedaży online przed końcem 2023 roku.
Dostępne usługi obejmują rozwiązania cyfrowe i operacyjne dla własnych kanałów sprzedaży i sklepów, a także dedykowane narzędzia, które pomogą w zarządzaniu oraz optymalizacji sprzedaży (od dostępu do kompleksowych statystyk po dostarczanie rozwiązań w zakresie łańcucha dostaw).
Program dedykowany dla lokalnych firm
Program zapewni właścicielom dodatkowe możliwości marketingowe i reklamowe, co pozwoli zwiększyć widoczność sklepu lub restauracji oraz zdobyć nowych klientów, którzy preferują zamówienia online.
Wszystkie te rozwiązania są szansą na zdobywanie wiedzy i rozwój, dzięki darmowym, kompleksowym materiałom edukacyjnym dotyczącym platformy Glovo, rynku e-commerce, a także kompleksowemu wsparciu dedykowanego zespołu – szczególnie w ciągu pierwszych tygodni działalności sklepu online.
Foto: mat. prasowe