Glovo chce wprowadzić w sprzedaż online 250 tys. lokalnych firm. Startuje specjalny program

Glovo chce wprowadzić w&nbspsprzedaż online 250 tys. lokalnych firm. Startuje specjalny program

Glovo uruchomiło nowy program dla małych i średnich przedsiębiorstw z branży detalicznej i restauracyjnej. Glovo Local, bo tak się nazywa, ma umożliwić im sprzedaż produktów online. Projekt startuje na wszystkich 24 rynkach, na których obecna jest firma.

Nowy program udostępnia restauracjom i sprzedawcom detalicznym zestaw narzędzi, które pomogą im przenieść działalność do Internetu i dynamiczne ją rozwijać.

Do końca 2023 roku Glovo chce wprowadzić do sprzeży online 250 tys. małych firm

Glovo Local to pierwsza tego typu inicjatywa w Europie, Afryce i Azji, która zapewnia skonsolidowany zestaw usług i rozwiązań cyfrowych dostosowanych do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw. Jak informuje Glovo, celem projektu jest wprowadzenie ponad 250 000 małych, lokalnych firm w świat sprzedaży online przed końcem 2023 roku.

Tylko 20% sprzedawców na całym świecie prowadzi działalność w Internecie, co podkreśla pilną potrzebę znalezienia dróg do cyfryzacji. Ponad 100 000 firm, z którymi współpracujemy na całym świecie, to małe lokalne przedsiębiorstwa. Wzrost kosztów utrzymania bardzo się na nich odbija. Celem Glovo jest wprowadzenie ponad 250 000 małych lokalnych firm do Internetu przed końcem 2023 roku.

Rodrigo Alier, dyrektor zarządzający w dziale Partnerzy i marki.

Dostępne usługi obejmują rozwiązania cyfrowe i operacyjne dla własnych kanałów sprzedaży i sklepów, a także dedykowane narzędzia, które pomogą w zarządzaniu oraz optymalizacji sprzedaży (od dostępu do kompleksowych statystyk po dostarczanie rozwiązań w zakresie łańcucha dostaw).

Program dedykowany dla lokalnych firm

Program zapewni właścicielom dodatkowe możliwości marketingowe i reklamowe, co pozwoli zwiększyć widoczność sklepu lub restauracji oraz zdobyć nowych klientów, którzy preferują zamówienia online.

Wszystkie te rozwiązania są szansą na zdobywanie wiedzy i rozwój, dzięki darmowym, kompleksowym materiałom edukacyjnym dotyczącym platformy Glovo, rynku e-commerce, a także kompleksowemu wsparciu dedykowanego zespołu – szczególnie w ciągu pierwszych tygodni działalności sklepu online.

Jesteśmy świadomi roli, jaką odgrywamy w pomaganiu tym firmom w rozwoju, a dzięki Glovo Local stawiamy je na czele i w centrum naszej strategii, podwajając wysiłki technologiczne i operacyjne, by dać im jeszcze lepsze rozwiązania. Dzięki narzędziom dostępnym w Glovo Local możemy pomóc im dotrzeć do większej liczby klientów, przyspieszając ich drogę do rozwoju i trwałej rentowności. W ten sposób zapewniamy rozwój przedsiębiorczości i pobudzamy lokalną gospodarkę.

Rodrigo Alier, dyrektor zarządzający w dziale Partnerzy i marki

Foto: mat. prasowe

Reklama