Wystartował ogólnopolski konkurs „Sylwestrowe odliczanie z Mionetto”. Akcja firmy Henkell Freixenet Polska skierowana jest zarówno do sklepów, jak i kanału HoReCa. „Sylwester to dobry moment, aby rozkochać wszystkich w naszym Mionetto" – mówią przedstawiciele firmy.
Wspólne odliczanie
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić 1 butelkę lub 1 kieliszek Mionetto Prosecco w ulubionym sklepie lub restauracji, zarejestrować się na dedykowanej akcji stronie www i wykonać zadanie konkursowe. Na zwycięzców czekają nagrody – vouchery do sklepów Swiss oraz kartony pełne ulubionego prosecco Polaków.
„Sylwestrowe odliczanie z Mionetto” trwa przez cały grudzień. Konkursowi towarzyszy szeroka komunikacja, m.in. na specjalnej stronie konkursowej (www.sylwesterzmionetto.pl), na Facebooku i Instagramie marki oraz w punktach sprzedaży.
Kierunek: bąbelki
Grudzień, a szczególnie okres świąteczno-sylwestrowy, wyjątkowo sprzyja zakupom win musujących. Jednak bez dwóch zdań to Sylwester jest dla nich najlepszym czasem. Wystrzał korka od wina musującego jest nieodłącznym akcentem związanym z symboliczną zmianą daty i świętowaniem nadejścia Nowego Roku.
Warto podkreślić, że prosecco doskonale smakuje solo, ale równie dobrze sprawdza się jako baza do wielu pysznych i modnych koktajli, które z powodzeniem można przygotować w domu. Jest niezwykle orzeźwiające, przyjemnie owocowe, pasuje niemal do wszystkiego.
Lider sprzedaży
Mionetto Prosecco to lider kategorii odnotowujący zdecydowanie większą dynamikę niż rynek. Pochodzi z włoskiego regionu Treviso i wytwarzane jest nieprzerwanie od 1887 roku. Wyróżnia się niezwykle wyrazistym, owocowo-kwiatowym aromatem. To wino praktycznie na każdą okazję. Idealne do owoców morza, ryb, drobiu czy deserów. Doskonałe w roli aperitifu.
fot. materiały prasowe