Sylwestrowe odliczanie z Mionetto Prosecco

Wystartował ogólnopolski konkurs „Sylwestrowe odliczanie z Mionetto”. Akcja firmy Henkell Freixenet Polska skierowana jest zarówno do sklepów, jak i kanału HoReCa. „Sylwester to dobry moment, aby rozkochać wszystkich w naszym Mionetto" – mówią przedstawiciele firmy. 

Wspólne odliczanie 

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić 1 butelkę lub 1 kieliszek Mionetto Prosecco w ulubionym sklepie lub restauracji, zarejestrować się na dedykowanej akcji stronie www i wykonać  zadanie konkursowe. Na zwycięzców czekają nagrody – vouchery do sklepów Swiss oraz kartony pełne ulubionego prosecco Polaków. 

„Sylwestrowe odliczanie z Mionetto” trwa przez cały grudzień. Konkursowi towarzyszy szeroka komunikacja, m.in. na specjalnej stronie konkursowej (www.sylwesterzmionetto.pl), na Facebooku i Instagramie marki oraz w punktach sprzedaży. 

To pierwsza tego typu akcja w historii naszej marki. Ale w końcu jesteśmy gospodarzem kategorii „prosecco”, a bycie liderem zobowiązuje. Sylwester to dzień, w którym wszyscy sięgają po wina musujące, z prosecco na czele. To więc doskonała okazja, aby rozkochać wszystkich w naszym Mionetto. Bo jak świętować, to tylko w dobrym towarzystwie!

nna Pawłowska-Kruzińska, Szefowa Krajowego Trade Marketingu w firmie Henkell Freixenet Polska

Kierunek: bąbelki

Grudzień, a szczególnie okres świąteczno-sylwestrowy, wyjątkowo sprzyja zakupom win musujących. Jednak bez dwóch zdań to Sylwester jest dla nich najlepszym czasem. Wystrzał korka od wina musującego jest nieodłącznym akcentem związanym z symboliczną zmianą daty i świętowaniem nadejścia Nowego Roku. 

Najnowsze badania rynku pokazują, że to, co najważniejsze w kategorii win musujących, dzieje się  w kategorii prosecco. To właśnie ten segment najmocniej napędza i tak już rozpędzony rynek. Wyniki sprzedażowe w ostatnich latach pokazały, że Mionetto Prosecco to bardzo popularny wybór zarówno na sylwestrową noc, jak i na zabawy w czasie karnawału. Jestem przekonany, że nie inaczej będzie i w tym roku. W końcu Mionetto to ulubione wino musujące Polaków.

Tomasz Potrzebowski, ekspert rynku wina w firmie Henkell Freixenet Polska

Warto podkreślić, że prosecco doskonale smakuje solo, ale równie dobrze sprawdza się jako  baza do wielu pysznych i modnych koktajli, które z powodzeniem można przygotować w domu. Jest  niezwykle orzeźwiające, przyjemnie owocowe, pasuje niemal do wszystkiego.

Pić prosecco to jakby naśladować Włochów, którzy są mistrzami dolce vita. Prosecco jest zatem esencją włoskiego luzu i umiłowania życia

Tomasz Potrzebowski

Lider sprzedaży 

Mionetto Prosecco to lider kategorii odnotowujący zdecydowanie większą dynamikę niż rynek.  Pochodzi z włoskiego regionu Treviso i wytwarzane jest nieprzerwanie od 1887 roku. Wyróżnia się niezwykle wyrazistym, owocowo-kwiatowym aromatem. To wino praktycznie na każdą okazję.  Idealne do owoców morza, ryb, drobiu czy deserów. Doskonałe w roli aperitifu. 
 


fot. materiały prasowe

Reklama