Żabka Jush rozpoczyna własny "mundial". O promocjach zdecydują internauci w głosowaniu

Żabka Jush rozpoczyna własny "mundial". O&nbsppromocjach zdecydują internauci w głosowaniu

Z okazji fazy pucharowej Mundialu aplikacja Żabka Jush przygotowała dla wszystkich klientów specjalną promocję. Mundialowe emocje przeniosą się na media społecznościowe usługi, gdzie poszczególne produkty będą rywalizowały o głosy użytkowników. To oni zdecydują jakie artykuły zostaną przecenione. 

Głosowanie na promocje w Żabce Jush

Już w najbliższą sobotę zacznie się faza pucharowa mundialu w Katarze. Polska oraz pozostałe reprezentacje, które pozostały na placu boju będą walczyć o znalezienie się w finałowej dwójce i sięgnięcie po mundial. Ostatni mecz mistrzostw świata zaplanowany jest na 18 grudnia. Do tego czasu będzie trwała również specjalna promocja Żabki Jush, która została przygotowana z myślą o piłkarskich emocjach.

W jej ramach użytkownicy do końca mundialu mogą wybierać z pary produktów jeden, który później zostanie objęty promocją. Tak samo, jak w trwającym turnieju, Żabka Jush stworzy drabinkę produktów.

Promocje sięgną 50%

Pierwsze pary zmierzą się ze sobą już w najbliższą sobotę, a wyniki starć w 1/8 poznamy 7 grudnia 2022 r. Wyłonione zostanie wtedy 8 produktów, które dalej będą brały udział w zabawie. Pozostałe produkty zostaną przecenione o 20%.

Przegrane artykuły z ćwierćfinałowych i półfinałowych potyczek zostaną objęte kolejnymi obniżkami odpowiednio o 25% i 30% Zwycięski w finale produkt zostanie przeceniony o 50%, podczas gdy ten z drugiego miejsca o 35%. Głosowania będą odbywały się za pomocą instastories na profilu Żabki Jush.

Gdzie można zakupić zakupy z Żabki Jush?

Aplikacja Żabka Jush, stworzona przez Lite e-Commerce, działa już w siedmiu miastach w Polsce. Usługa debiutowała niecały rok temu w Warszawie, a od tego czasu rozszerzyła zasięg swojej działalności o Gdańsk, Sopot, Katowice, Kraków, Poznań i Piaseczno. Klienci Żabki Jush mogą wybierać z szerokiej gamy produktów.

W asortymencie usługi znajduje się ponad 1500 artykułów, czyli znacznie więcej niż w standardowym sklepie osiedlowym, gdzie najczęściej robimy szybkie zakupy.


Foto: mat. prasowe

Reklama