Za sprawą współpracy Klarny z Legią Warszawa, kibice warszawskiego klubu będą mogli zapłacić za karnety i bilety w ciągu 30 dni bez dodatkowych kosztów. To pierwsze w Polsce partnerstwo pomiędzy firmą z obszaru fintech i klubem sportowym.
Współpraca rozszerzy działalność Klarny o segment wydarzeń sportowych. Usługa Klarny "Zapłać za 30 dni" będzie już wkrótce dostępna dla kibiców w Legia FanStore oraz na stronie klubu, gdzie dostępne są bilety.
Legia Warszawa we współpracy z Klarną
Legia Warszawa jest największym i najpopularniejszym klubem sportowym w Polsce z 20 tysięczną średnią frekwencją na stadionie oraz ponad 1,5 mln obserwujących w social mediach. Od wielu miesięcy klub prowadzi kampanię #DoZobaczeniaNaStadionie, której celem jest budowanie legijnej społeczności i proaktywny dialog z kibicami.
Jak przyznaje Marcin Herra, wiceprezes zarządzający Legii Warszawa, jednym z priorytetów klubu jest podwyższanie jakości obsługi kibiców.
Przykładamy szczególną uwagę do skrócenia procesu zakupowego oraz rozwoju form płatności. Wprowadzając innowacyjne rozwiązanie płatnicze oferowane przez Klarnę zapewnimy kibicom większą elastyczność i wygodę, dzięki czemu już wkrótce większa liczba kibiców będzie mogła uczestniczyć w meczu przy Łazienkowskiej 3, bądź zrobić zakupy w naszym oficjalnym sklepie.
Od teraz, za sprawą najnowszej współpracy kibice stołecznego zespołu będą mogli kupować bilety na mecze oraz dokonywać zakupów w Legia FanStore przy pomocy elastycznych płatności od Klarny.
Nowy rozdział Klarny na polskim rynku
Partnerstwo z Legią potwierdza silne zaangażowanie w rozwój Klarny na polskim rynku. W ciągu roku fintech zyskał ponad milion klientów i stał się kluczowym partnerem dla ponad 4 tys. sklepów internetowych.
Jak przyznaje Łukasz Dwulit, country manager Klarny w Polsce, najnowsza współpraca z Legią otwiera zupełnie nowy rozdział działalności Klarny w Polsce.
Jako pierwszy dostawca płatności odroczonych nawiązujemy współpracę z organizacją sportową, która jest nie tylko najbardziej utytułowanym klubem sportowym w naszym kraju, ale przede wszystkim największą marką sportową w Polsce. Jesteśmy dumni, że będziemy mogli umożliwiać fanom Legii elastyczność i wybór, jeśli chodzi o zakup biletów i produktów online, a tym samym sprawić, że doświadczenia z oglądania meczu na żywo, staną się dla nich bardziej dostępne.
Legia Warszawa jest kolejną organizacją sportową, która dołączy do globalnej sieci partnerów Klarny. Na świecie szwedzki fintech współpracuje już m.in. z AS Romą i Chicago Bulls. Oprócz integracji jako partner płatniczy w sklepie internetowym Legii Warszawa sklep.legia.com, Klarna w ramach współpracy będzie także częścią dni meczowych klubu m.in. poprzez ekspozycję marki na bandach LED na stadionie przy Łazienkowskiej 3.
Foto: mat. prasowe