Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zbliża się wielkimi krokami. Jak co roku, w akcję angażują się obecne w Polsce sieci handlowe. Już od 28 listopada w sklepach sieci Lidl Polska pojawią się gadżety, ze sprzedaży których cały zysk przeznaczony zostanie na cel 31. Finału WOŚP.
Lidl Polska wspiera działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy już od 14 lat. W tym czasie, dzięki wolontariuszom, klientom i pracownikom, sieci udało się uzbierać ponad 39 mln zł. W tym roku, przy okazji codziennych zakupów, każdy klient będzie mógł wesprzeć 31. Finał WOŚP. Celem tegorocznej akcji jest walka z sepsą i zakup sprzętu dla laboratoriów mikrobiologicznych w całym kraju.
Lidl gra razem z WOŚP
Gadżety WOŚP pojawiły się już w sklepach Lidl. W grudniu zaś ruszą zbiórki funduszy oraz specjalne aukcje charytatywne. W tym roku Finał WOŚP odbędzie się pod hasłem "Chcemy wygrać z sepsą! Finał dla wszystkich – małych i dużych".
Jak podaje WOŚP, sepsa to zespół objawów wywołanych przez niekontrolowaną, gwałtowną reakcję organizmu na zakażenie. W przebiegu sepsy w ciągu kilku godzin może dojść do niewydolności wielonarządowej, wstrząsu i śmierci. Jest ona przyczyną 20% wszystkich zgonów.
Gadżety WOŚP w sklepach Lidl
Już od poniedziałku 28 listopada w sklepach sieci Lidl Polska klienci będą mogli znaleźć gadżety, ze sprzedaży których cały zysk ze sprzedaży zostanie przeznaczony na cel 31. Finału WOŚP.
Już od poniedziałku 28 listopada klienci sieci Lidl Polska będą mogli zaopatrzyć się w gadżety z logo Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W sprzedaży znajdą się m.in.:
- t -shirty damskie i męskie w cenie (44,99 zł/1 sztuka),
- kubki (24,99 zł/ 1 sztuka),
- magnesy (14,99 zł/ 1 sztuka),
- skarpetki (27,99 zł/ 1 para),
- torby materiałowe (34,99 zł/ 1 sztuka),
- nerki (29,99 zł/ 1 sztuka),
- długopisy (6,99 zł/ 1 sztuka),
- notatniki (12,99 zł/ 1 sztuka),
- ogrzewacze do dłoni (9,99 zł/ 1 sztuka),
- kalendarze (29,99 zł/ 1 sztuka),
- misie – przytulanki (39,99 zł/ 1 sztuka).
Foto: mat. prasowe