Lidl po raz 14. wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Do sklepów trafiły pierwsze gadżety

Lidl po raz 14. wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Do sklepów trafiły pierwsze gadżety
Produkty WOŚP w Lidlu Produkty WOŚP w Lidlu Lidl po raz 14. wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Do sklepów trafiły pierwsze gadżety

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zbliża się wielkimi krokami. Jak co roku, w akcję angażują się obecne w Polsce sieci handlowe. Już od 28 listopada w sklepach sieci Lidl Polska pojawią się gadżety, ze sprzedaży których cały zysk przeznaczony zostanie na cel 31. Finału WOŚP.

Lidl Polska wspiera działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy już od 14 lat. W tym czasie, dzięki wolontariuszom, klientom i pracownikom, sieci udało się uzbierać ponad 39 mln zł. W tym roku, przy okazji codziennych zakupów, każdy klient będzie mógł wesprzeć 31. Finał WOŚP. Celem tegorocznej akcji jest walka z sepsą i zakup sprzętu dla laboratoriów mikrobiologicznych w całym kraju.

Lidl gra razem z WOŚP

Gadżety WOŚP pojawiły się już w sklepach Lidl. W grudniu zaś ruszą zbiórki funduszy oraz specjalne aukcje charytatywne. W tym roku Finał WOŚP odbędzie się pod hasłem "Chcemy wygrać z sepsą! Finał dla wszystkich – małych i dużych".

Jak podaje WOŚP, sepsa to zespół objawów wywołanych przez niekontrolowaną, gwałtowną reakcję organizmu na zakażenie. W przebiegu sepsy w ciągu kilku godzin może dojść do niewydolności wielonarządowej, wstrząsu i śmierci. Jest ona przyczyną 20% wszystkich zgonów.

Gadżety WOŚP w sklepach Lidl

Już od poniedziałku 28 listopada w sklepach sieci Lidl Polska klienci będą mogli znaleźć gadżety, ze sprzedaży których cały zysk ze sprzedaży zostanie przeznaczony na cel 31. Finału WOŚP.

Jestem dumny z klientów sieci Lidl Polska, a także z naszych pracowników. Przez 13 lat wspólnie przekazaliśmy na ręce WOŚP aż 39 mln zł. To ogromna kwota, która przełożyła się na realną pomoc tym najbardziej potrzebującym. Teraz, po raz 14., będziemy nieść pomoc i wsparcie, zgodnie z celem, jakim jest wyposażenie placówek medycznych w specjalistyczny sprzęt szybkiej diagnostyki sepsy.

Włodzimierz Wlaźlak, prezes zarządu Lidl Polska

Już od poniedziałku 28 listopada klienci sieci Lidl Polska będą mogli zaopatrzyć się w gadżety z logo Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W sprzedaży znajdą się m.in.:

  • t -shirty damskie i męskie w cenie (44,99 zł/1 sztuka),
  • kubki (24,99 zł/ 1 sztuka),
  • magnesy (14,99 zł/ 1 sztuka),
  • skarpetki (27,99 zł/ 1 para),
  • torby materiałowe (34,99 zł/ 1 sztuka),
  • nerki (29,99 zł/ 1  sztuka),
  • długopisy (6,99 zł/ 1 sztuka),
  • notatniki (12,99 zł/ 1 sztuka),
  • ogrzewacze do dłoni (9,99 zł/ 1 sztuka),
  • kalendarze (29,99 zł/ 1 sztuka),
  • misie – przytulanki (39,99 zł/ 1 sztuka).

Bardzo się cieszymy, że po raz kolejny, tym razem 14-ty, sieć Lidl Polska grać będzie z nami w Finale. To nie tylko zbiórka funduszy na zakup sprzętu medycznego i rozwiązywania różnych problemów – w tym roku będzie to walka z sepsą, czyli zakup mega nowoczesnych urządzeń dla  szpitalnych laboratoriów, ale to przede wszystkim budowanie społeczności, która bez względu na to, czy jesteśmy dziećmi, dorosłymi, seniorami, widzimy potrzeby innych i poprzez takie zbiórki potrafimy znaleźć na to czas i ochotę. Zwłaszcza za to zaangażowanie klientów sieci Lidl Polska bardzo, bardzo dziękujemy i robimy wszystko, aby to wsparcie powróciło do nich w postaci dobrze wyposażonych oddziałów szpitalnych. Dziękujemy, że gracie z nami i tak bardzo angażujecie się chociażby w tegoroczne nasze hasło "żyj zdrowo w zdrowym świecie".

Jurek Owsiak, prezes zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

Foto: mat. prasowe

Reklama