Apaczka nawiązuje kolejne współprace. Do oferty dołączają usługi Hellmann i DPD

Apaczka nawiązuje kolejne współprace. Do oferty dołączają usługi Hellmann i&nbspDPD

Platforma logistyczna Apaczka.pl nawiązała współpracę z przewoźnikami Hellmann i DPD. Dzięki temu klienci zyskują możliwość nadawania palet zagranicznych w eksporcie. Przesyłki większe gabarytowo i przekraczające standardowe wymiary wagowe realizowane są do nawet 23 państw europejskich.

Usługi Hellmann w ramach oferty Apaczka.pl

Hellmann Worldwide Logistic to jeden z największych międzynarodowych dostawców usług logistycznych. Firma oferuje rozwiązania dostosowane do indywidualnych, zróżnicowanych wymagań klientów, zapewniając maksymalną transparentność i większą wydajność łańcuchów dostaw.

Oferta spedytowa pojawiła się już na platformie Apaczka.pl. Klienci zyskują możliwość przesyłek  jedno- i wielopaletowych, atrakcyjne ceny, (krótki czas tranzytu lub transportu) oraz możliwość nadania przesyłki do 23 państw europejskich.

Odbiór realizowany jest już następnego dnia, a całość procesu jest zautomatyzowana o śledzenie statusu i potwierdzenie dostawy online.

Międzynarodowe przesyłki z DPD w ramach platformy Apaczka.pl

Z początkiem listopada w ofercie Apaczki pojawiły się również usługi świadczone przez DPD. Przewoźnik oferuje m.in regularne połączenia i wachlarz możliwości dodatkowych, a eksport uwzględnia także 23 europejskie kierunki, w tym nowy – Irlandię.

Znaczenie handlu zagranicznego wzrasta, a eksport stanowi jeden z kluczowych czynników napędzających PKB. Jako firma logistyczna, mamy wręcz obowiązek zadbania o to, by zróżnicowana grupa naszych klientów miała możliwość realizowania zamówień według indywidualnych preferencji, a jedną z nich jest właśnie paleta stanowiąca nieodłączny elementów w całym, logistycznym obiegu.

Marcin Susmanek, członek zarządu w Alsendo

Z oferty nadania palet zagranicznych na platformie Apaczka.pl skorzystało już kilkuset klientów, doceniając nie tylko atrakcyjne ceny, ale przede wszystkim możliwość kontaktu z dedykowanym zespołem obsługi klienta, brak minimów wolumenowych, indywidualnie negocjowane stawki oraz szerokie spektrum usług dodatkowych, takich jak ubezpieczenie przesyłki.


Foto: Unsplash

Reklama