Marka Żywiec startuje z zimową komunikacją. Idea tegorocznej przedświątecznej kampanii marki opiera się na słowie paczka. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów.
Zimowa kampania Żywiec
Żywiec wciąż zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie mogłoby więc zabraknąć w zimowej komunikacji marki. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są limitowane gadżety od Pan Tu Nie Stał. 23 listopada w telewizji pojawiła się również nowa, zimowa odsłona reklamy Żywca.
Idea tegorocznej przedświątecznej kampanii marki opiera się na słowie paczka, które można rozumieć wieloznacznie – jako grupę znajomych, czteropak piwa czy po prostu prezent. Hasła wykorzystujące tę wieloznaczność będą przewijały się przez wszystkie touchpointy: telewizję, digital, aktywację konkursową, opakowanie i komunikację BTL.
Limitowana świąteczna edycja piwa Żywiec
Na rynek trafiła właśnie limitowana zimowa edycja piwa Żywiec na butelkach lagera, lagera 0,0% oraz puszkach (shrink). Grafika opakowania opiera się na motywie "Ugly Christmas Sweater" – popularnego trendu ubierania się w grudniu w świąteczne swetry.
Wzór ten był już dostępny w limitowanej wersji w ubiegłym roku, a teraz pojawia się w szerszej dystrybucji.
Konkurs marki Żywiec
21 listopada wystartował także zimowy konkurs, w którym do wygrania są wyjątkowe zestawy od Pan Tu Nie Stał, zaprojektowane specjalnie dla marki Żywiec.
Aby wziąć udział w aktywacji, należy kupić dowolny produkt marki Żywiec, zarejestrować paragon i odpowiedzieć na pytanie "Czemu zimą raźniej z paczką znajomych?". Konkurs potrwa dziesięć tygodni. Co tydzień do wygrania jest 100 zestawów składających się z czapki, szala i skarpetek.
Świąteczna kampania
Od 23 listopada br. w telewizji emitowana jest nowa kopia telewizyjna z udziałem browarników z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. W reklamie po raz kolejny podkreślona została radość z przebywania razem i wspólnego spędzania wolnego czasu. Spot można oglądać w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:
Za kreację odpowiada 2012 Agency. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, a wyreżyserował Grajper. Postprodukcją zajął się Televisor, a udźwiękowieniem Studio Głośno. Komunikację digital i w mediach społecznościowych prowadzi agencja Feeders. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Projekt opakowań oraz aktywację konkursową przygotowała agencja Artegence.
Foto: mat. prasowe