Glovo startuje z kampanią promującą lokalne restauracje. Marka postawiła na wsparcie influencerów

Glovo startuje z kampanią promującą lokalne restauracje. Marka postawiła na wsparcie influencerów

Aplikacja Glovo wystartowała na Instagramie z konkursem “A Tobie, kiedy towarzyszy Glovo?” w ramach kampanii promującej lokalne restauracje.

Jedzenie dopełnia codzienne chwile, takie jak: poranek za biurkiem, seans przy filmie, czy romantyczny wieczór we dwoje. Liczba sytuacji, w których sięgamy po ulubione danie, jest jednak znacznie większa. Glovo, popularna aplikacja delivery, dostępna w ponad 170 miastach w Polsce, postanowiła dowiedzieć się, w jakich sytuacjach życiowych użytkownicy z niej korzystają oraz które lokalne restauracje podbijają ich serca.

Najnowsza kampania Glovo

Glovo rozpoczęła ogólnopolską akcję na Instagramie. Użytkownicy Glovo mogą wziąć udział w konkursie "A Tobie, kiedy towarzyszy Glovo?". Na autorów najbardziej kreatywnych odpowiedzi czekają iPhone 14 i vouchery na zamówienia w Glovo.

Prowadzonej do 3 grudnia akcji towarzyszy kampania realizowana z lokalnymi Influencerami z sześciu miast w Polsce: Warszawy, Krakowa, Łodzi, Trójmiasta, Poznania i Wrocławia.

Dobre jedzenie zawsze gwarantuje dobry nastrój, podobnie jak przywoływanie miłych momentów. Poprzez pytanie konkursowe "A Tobie, kiedy towarzyszy Glovo?" chcemy dowiedzieć się, w jakich codziennych okolicznościach Glovo towarzyszy użytkownikom aplikacji. Jednocześnie chcemy poznać ich ulubione lokalne restauracje, które stanowią ponad 90% spośród ponad 10 000 naszych partnerów w Polsce. Liczymy, że wielu użytkowników weźmie udział we wspólnej zabawie, a przede wszystkim, czytając historie innych osób, pozna nowe, wyjątkowe restauracje.

Robert Tarnowski, PR Manager w Glovo

Konkurs realizowany jest na profilu glovo_pl na Instagramie. Najbardziej kreatywne historie zostaną wybrane przez kapitułę konkursową.

Do współpracy zaproszono lokalnych influencerów

Ogólnopolska aktywacja realizowana jest we współpracy z lokalnymi Influencerami z sześciu miast w Polsce: Warszawy, Krakowa, Łodzi, Trójmiasta, Poznania i Wrocławia. Wśród nich są, m.in. kapuczina, paulinye, majkelso, malaami, 94pln_, glampaula1, komorowski_mateusz, msmadeleine_, rita_miksiewicz, shinysyl. Aktywacja potrwa do 3 grudnia. 

Niedawno Glovo zakończyło program "Wspieramy lokalsów", który pomaga małym, lokalnym restauracjom zwiększyć efektywność działań online. Celem kampanii było zwiększenie liczby zamówień realizowanych przez uczestników programu poprzez dodatkową promocję w aplikacji i darmową dostawę dla użytkowników.


Foto: mat. prasowe

Reklama