Rajpol wchodzi na rynek z pierwszym produktem pod nową marką. Czy to początek rewolucji?

Rajpol wchodzi na rynek z&nbsppierwszym produktem pod nową marką. Czy to początek rewolucji?

Rajpol, jedna z największych polskich grup sadowników, prezentuje zupełną nowość. Chipsy owocowe pod nową marką POLA mają stanowić pomysł na nową odsłonę polskiego jabłka oraz smaczną i podręczną przekąskę przede wszystkim dla kobiety XXI wieku. W 2023 roku planowane jest wprowadzenie na rynek kolejnych których mianownikiem będzie marka – POLA.

Grupa chce odejść od postrzegania jabłka i produktów pochodnych wyłącznie jako naturalnych i zdrowych. Nowe chipsy mają być produktem, który otworzy przed polskimi sadownikami nowe możliwości biznesowe, a przed konsumentami nowe doznania smakowe. "POLA jest przede wszystkim pyszna i chrupiąca – jest lekką, nowoczesną, atrakcyjnie zapakowaną przekąską" – komentuje Aleksandra Ośko-Woźniak, business development manager w Rajpol.

POLA – pierwszy produkt nowej marki

Pierwszym, ale – jak zaznaczają producenci – nie ostatnim produktem spod marki POLA są chipsy owocowe na bazie słynnego polskiego jabłka. Na początek przekąski trafią do polskich sklepów w trzech odsłonach:

  • chips 100% jabłko,
  • chips z jabłka z sokiem truskawkowym,
  • chips z jabłka z cynamonem. 

Jabłko w wielkim mieście (i w internecie)

Jak zaznacza Rajpol, nowy produkt kierowany jest do wszystkich szukających przekąski bez kompromisów – przede wszystkim smacznej, przyjemnie chrupiącej, ale również naturalnej. 

Produkty Pola świetnie sprawdzają się w przysłowiowym "biegu" – w domu, w pracy, w podróży. Jesteśmy przekonani, że POLA odnajdzie się na rynku i wierzymy, że chipsy jabłkowe mogą stać się jednym z ulubionych przysmaków Polek, do których w szczególności kierujemy nasz produkt.

Aleksandra Ośko-Woźniak, business development manager w Rajpol

Przedstawicielka firmy podkreśla, że chipsy POLA wyróżniają się oryginalną teksturą i słodkością. Gdzie znajdziemy Polę? Poza półkami sklepowymi, wśród dostępnych kanałów dystrybucji produktu, planowany jest również rozwój kanałów e-commerce, który docelowo będzie pozwalał na zamówienia nie tylko chipsów, ale także innych produktów.

POLA – początek rewolucji w polskim sadzie?

Polska jest wiodącym europejskim producentem jabłek. Jednak aby wciąż się rozwijać potrzebne są nowe pomysły oraz nakłady w kierunku jakości i markowania produktów. To właśnie odpowiedzią na to wyzwanie jest POLA – zupełnie nowa marka, za którą stoi nie tylko marketing, ale przede wszystkim jakość i wyrazistość produktów. Pola wprowadzana jest na razie na polski rynek, docelowo Rajpol już dziś mówi o globalnych ambicjach. 

Rajpol podkreśla, że zamiarem grupy jest rozwijanie tradycyjnych podstaw biznesu i nie ma mowy o rewolucji. Projekt Pola jest kolejnym krokiem w budowaniu pozycji firmy Rajpol jako lidera rynku. Same produkty Pola są odpowiedzią na potrzeby klientów indywidualnych i trendy rynkowe. W 2023 roku planowane jest wprowadzenie na rynek kolejnych których mianownikiem będzie marka – POLA.

Jak podkreśla Aleksandra Ośko-Woźniak: "Chipsy POLA to początek nowości, których kolejne odsłony będziemy prezentować już w 2023 roku. Chcemy, aby POLA była perłą w koronie grupy Rajpol, a produkty pod tą marką przynosiły smak i radość Klientom nie tylko w Polsce".


Foto: mat. prasowe

Reklama