Rajpol, jedna z największych polskich grup sadowników, prezentuje zupełną nowość. Chipsy owocowe pod nową marką POLA mają stanowić pomysł na nową odsłonę polskiego jabłka oraz smaczną i podręczną przekąskę przede wszystkim dla kobiety XXI wieku. W 2023 roku planowane jest wprowadzenie na rynek kolejnych których mianownikiem będzie marka – POLA.
Grupa chce odejść od postrzegania jabłka i produktów pochodnych wyłącznie jako naturalnych i zdrowych. Nowe chipsy mają być produktem, który otworzy przed polskimi sadownikami nowe możliwości biznesowe, a przed konsumentami nowe doznania smakowe. "POLA jest przede wszystkim pyszna i chrupiąca – jest lekką, nowoczesną, atrakcyjnie zapakowaną przekąską" – komentuje Aleksandra Ośko-Woźniak, business development manager w Rajpol.
POLA – pierwszy produkt nowej marki
Pierwszym, ale – jak zaznaczają producenci – nie ostatnim produktem spod marki POLA są chipsy owocowe na bazie słynnego polskiego jabłka. Na początek przekąski trafią do polskich sklepów w trzech odsłonach:
- chips 100% jabłko,
- chips z jabłka z sokiem truskawkowym,
- chips z jabłka z cynamonem.
Jabłko w wielkim mieście (i w internecie)
Jak zaznacza Rajpol, nowy produkt kierowany jest do wszystkich szukających przekąski bez kompromisów – przede wszystkim smacznej, przyjemnie chrupiącej, ale również naturalnej.
Produkty Pola świetnie sprawdzają się w przysłowiowym "biegu" – w domu, w pracy, w podróży. Jesteśmy przekonani, że POLA odnajdzie się na rynku i wierzymy, że chipsy jabłkowe mogą stać się jednym z ulubionych przysmaków Polek, do których w szczególności kierujemy nasz produkt.
Przedstawicielka firmy podkreśla, że chipsy POLA wyróżniają się oryginalną teksturą i słodkością. Gdzie znajdziemy Polę? Poza półkami sklepowymi, wśród dostępnych kanałów dystrybucji produktu, planowany jest również rozwój kanałów e-commerce, który docelowo będzie pozwalał na zamówienia nie tylko chipsów, ale także innych produktów.
POLA – początek rewolucji w polskim sadzie?
Polska jest wiodącym europejskim producentem jabłek. Jednak aby wciąż się rozwijać potrzebne są nowe pomysły oraz nakłady w kierunku jakości i markowania produktów. To właśnie odpowiedzią na to wyzwanie jest POLA – zupełnie nowa marka, za którą stoi nie tylko marketing, ale przede wszystkim jakość i wyrazistość produktów. Pola wprowadzana jest na razie na polski rynek, docelowo Rajpol już dziś mówi o globalnych ambicjach.
Rajpol podkreśla, że zamiarem grupy jest rozwijanie tradycyjnych podstaw biznesu i nie ma mowy o rewolucji. Projekt Pola jest kolejnym krokiem w budowaniu pozycji firmy Rajpol jako lidera rynku. Same produkty Pola są odpowiedzią na potrzeby klientów indywidualnych i trendy rynkowe. W 2023 roku planowane jest wprowadzenie na rynek kolejnych których mianownikiem będzie marka – POLA.
Jak podkreśla Aleksandra Ośko-Woźniak: "Chipsy POLA to początek nowości, których kolejne odsłony będziemy prezentować już w 2023 roku. Chcemy, aby POLA była perłą w koronie grupy Rajpol, a produkty pod tą marką przynosiły smak i radość Klientom nie tylko w Polsce".
Foto: mat. prasowe