Żywiec Zdrój Naturals w kooperacji z Frisco.pl rusza z pierwszą w Polsce kampanią produktu spożywczego optymalizowaną pod sprzedaż u e-retailera na TikToku. Krótkie materiały video, które mają okazję oglądać użytkownicy aplikacji, zostały stworzone przez QCZAJ’a, znanego trenera i motywatora.
Pierwsza taka kampania na TikToku
Kampania e-commerce realizowana przez Żywiec Zdrój i Frisco.pl to pierwsze tego typu doświadczenie dla obu marek. Celem akcji jest zachęcenie do nawadniania z Żywiec Zdrój Naturals i przekierowanie konsumentów bezpośrednio z TikToka do zakupów na Frisco.pl.
Marta Jarkiewicz, Digital Brand Manager marki Żywiec Zdrój, zwraca uwagę na to, że sprzedaż staje się jednym z kierunków rozwoju TikToka. Z tego też względu platforma staje się atrakcyjniejsza dla marek spożywczych.
Żywiec Zdrój zaprosił do współpracy QCZAJ’a
Do realizacji kampanii marka zaprosiła znanego trenera i motywatora, QCZAJ’a. Jak wyjaśnia Marta Jarkiewicz, wie on jak ważne jest odpowiednie nawodnienie organizmu, a z drugiej strony rozumie poszukiwanie nowych smaków przez konsumentów. "Tym razem Daniel z wrodzoną sobie lekkością i humorem stworzył dla Żywiec Zdrój Naturals serię filmików zachęcających do nawadniania i odwiedzania Frisco.pl" – zaznacza Digital Brand Manager marki Żywiec Zdrój.
Żywiec Zdrój Naturals to połączenie krystalicznej wody źródlanej i delikatnego smaku owoców w 100% pochodzenia naturalnego. To doskonały produkt dla osób poszukujących zdrowego orzeźwienia bez cukru, słodzików, konserwantów oraz kalorii. Żywiec Zdrój Naturals dostępny jest w czterech wersjach smakowych: z delikatną nutą cytryny i mango, limonki i mięty, maliny i cytryny oraz mandarynki i trawy cytrynowej.
Za kampanię mediową na TikToku odpowiada MediaCom, natomiast za współpracę z Influencerem oraz działania PR agencja Tailor Made PR.
Foto: mat. prasowe