Poczta Polska chce być liderem na rynku KEP. Spółka przedstawia nową twarz marki

Poczta Polska chce być liderem na rynku KEP. Spółka przedstawia nową twarz marki

Mateusz Bieniek pojawi się w najnowszym spocie reklamowym oraz kampanii billboardowej Poczty Polskiej. To kolejny element działań marketingowo-reklamowych, promujących usługę kurierską Pocztexu. Kampania potrwa od 14 listopada do końca grudnia br.

Rozwój usług kurierskich to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Poczty Polskiej. Nic więc dziwnego, że spółka stawia na mocne wsparcie marketingowe. "Chcemy być nie tylko silnym graczem, ale wręcz liderem na tym rynku [KEP - przyp. red.],  a rozwój usług kurierskich Pocztex to jeden ze sposobów, którym chcemy to osiągnąć" – podkreśla Krzysztof Falkowski, prezes zarządu Poczty Polskiej.

Mateusz Bieniek w najnowszej kampanii Poczty Polskiej

Spot reklamowy "Pocztex sprawdzi się każdemu" jest dopełnieniem rozpoczętej w październiku szerokozasięgowej, ogólnopolskiej kampanii reklamowej, wykorzystującej digital internet, DOOH, komunikację na profilach społecznościowych oraz kampanie radiowe. Spot reklamowy w formacie 30 i 15 sek. zostanie wyemitowany na głównych oraz tematycznych ogólnopolskich antenach TVP i Polsat.

Pomysł scenariusza spotu oparty jest na przesłaniu, że Pocztex to marka sprawdzona przez wszystkich, wszędzie i pod każdym względem. Spot reklamowy to historia o tym, jaki tak naprawdę jest Pocztex – godny zaufania, stabilny, a także nowoczesny i reagujący na potrzeby klientów.

Bardzo cieszymy się ze współpracy z Mateuszem Bieńkiem. Przy wyborze jego osoby na ambasadora marki Pocztex duże znaczenie miały jego fantastyczne sukcesy sportowe. Jest wybitnym zawodnikiem, rozpoznawalnym w całej Polsce, więc mamy nadzieję, że będąc "twarzą" naszej kluczowej marki, wzmocni jej wizerunek i wpłynie na decyzje zakupowe naszych klientów.

Krzysztof Falkowski, prezes zarządu Poczty Polskiej

Zmiany w Poczcie Polskiej

W ubiegłym roku Poczta Polska wprowadziła zmiany dotyczące portfela świadczonych usług paczkowych. Cała oferta została uproszczona i składa się wyłącznie z dwóch produktów: paczki powszechnej i przesyłki kurierskiej Pocztex.

Spółka odświeżyła także logo usługi dla wzmocnienia pozycjonowania marki w nowoczesnych kanałach komunikacji. Poczta Polska postawiła także multikanałowość dostaw – klient może wybrać najdogodniejszą formę odbioru zakupów spośród trzech możliwych wariantów.


Foto: mat. prasowe

Reklama