Startują największe targi sprzedażowe w Polsce organizowane przez GK Specjał

Startują największe targi sprzedażowe w Polsce organizowane przez GK Specjał

Już dzisiaj rozpoczyna się kolejna edycja "Międzynarodowych Targów Biznes - Żywność – Medycyna – Auto Flota". Na wydarzenie zaprasza Grupa Kapitałowa SPECJAŁ wraz ze współorganizatorami. Targi odbędą się w dniach 9-10 listopada 2022 roku w Regionalnym Centrum Sportowo-Widowiskowym w Rzeszowie. Podczas wydarzenia na trzech poziomach swoją ofertę zaprezentuje ponad 300 wystawców.

Międzynarodowe Targi Biznes - Żywność – Medycyna – Auto Flota

Największych imprez wystawienniczo-handlowych w południowo-wschodniej Polsce powraca jesienią z kolejną, już 25 – jubileuszową odsłoną. Wydarzenie odbędzie się w formule stacjonarnej, a jednocześnie będzie w pełni transmitowane online – zarówno część handlowa, jak i merytoryczna.

Wśród wystawców będzie można zobaczyć oferty dystrybutorów artykułów spożywczych, firm ubezpieczeniowych, banków, firm działających w branży turystycznej, hotelarskiej, informatycznej, telekomunikacyjnej, firm zajmujących się wyposażeniem i aranżacją wnętrz sklepów, hurtowni, biur, lokali gastronomicznych.

Od kilku edycji wśród wystawców są również dealerzy samochodów dostawczych i osobowych. Obecność zagranicznych producentów nadaje wydarzeniu międzynarodowy charakter i przyciąga corocznie kilka tysięcy zwiedzających. Na wszystkich uczestników czekają także liczne promocje, degustacje, a także losowania nagród. Wstęp na Targi jest bezpłatny.

Ogólnopolski Kongres FMCG: Dokąd zmierza polski handel?

Równocześnie z Targami odbędzie się Kongres: "Dokąd zmierza polski handel?", który zgromadzi ekspertów, liderów opinii oraz kluczowe postacie w polskim handlu, w tym przedstawicieli kierownictw największych koncernów i firm rynku FMCG. Moderatorami będą redaktorzy pism branżowych.

Podczas wydarzenia zostanie poruszonych szereg tematów z zakresu trendów i zmian zachodzących w handlu, także w kontekście po pandemii oraz zmian w zachowaniu klientów. Podobnie jak w latach ubiegłych do udziału w roli prelegentów czy panelistów zaproszono przedstawicieli kadry zarządzającej czołowych polskich i zagranicznych firm z branży FMCG oraz ekspertów firm badawczych. Ponadto w trakcie wydarzenia odbędą się także spotkania negocjacyjne, panele dyskusyjne oraz liczne konferencje biznesowe, medyczne, branży FMCG, ochrony mienia czy finansowej.

Program debat w ramach tegorocznego Kongresu prezentuje się następująco:

I dzień – 9 listopada 2022

  • Prezentacja wprowadzająca do debaty, którą poprowadzi Szymon Mordasiewicz, dyrektor komercyjny, Panel Gospodarstw Domowych w Gfk Polonia: Polscy konsumenci i polski handel w rzeczywistości VUCA^3. Postpandemimiczne zachowania – Wojna za wschodnią granicą – Presja kosztowa. Jak nieoczkiwane zmiany i nowa rzeczywistość wpływa na konsumpcję i kondycję polskiego handlu A.D. 2022.
  • Debata z zaproszonymi gośćmi na ten sam temat, w której moderatorem będzie Szymon Mordasiewicz, dyrektor komercyjny, Panel Gospodarstw Domowych w Gfk Polonia.
  • Prezentacja rynkowa: Miejsce Małego Formatu w rzeczywistości VUCA^3. Jak działać w otoczeniu ponad 100 tysięcy sklepów by przyciągać Klienta, którą zaprezentuje Michał Maksymiec, dyrektor ds. współpracy z sieciami detalicznymi, Gfk Polonia   
  • Debata z zaproszonymi gośćmi: Miejsce Małego Formatu w rzeczywistości VUCA^3. Jak działać w otoczeniu ponad 100 tysięcy sklepów by przyciągać Klienta, w której moderatorem będzie Szymon Mordasiewicz, dyrektor komercyjny, Panel Gospodarstw Domowych, Gfk Polonia.
  • Prezentacja dr Marka Borowińskiego, Shop Doctora z Chicago.

II dzień – 10 listopada 2022

  • Prezentacja wprowadzająca do debaty: Co robi konsument? Zachowania Polaków w sklepach.
  • Debata z zaproszonymi gośćmi: Jak odpowiedzieć na zmieniające się zachowanie konsumentów. Jak reagować na próby oszczędzania i konsumenckie obawy o przyszłość?, w której moderatorką będzie dr Michalina Szczepańska, redaktor naczelna, Handel.
  • Prezentacja wprowadzająca do debaty: Co z tą niedzielą? Placówki małoformatowe wobec zakazu handlu, inflacji i wojny. Kiedy i po co przychodzą klienci, jaka jest rola współkupowania.
  • Debata z zaproszonymi gośćmi: Jaką pozycję na rynku będzie miał mały format w najbliższej przyszłości, perspektywy rozwoju, oczekiwania konsumentów. Czym mogą się wyróżnić placówki małoformatowe, jakich rozwiązań szukać w czasie inflacji, wojny i konsumenckiej paniki.

Akademia Trade Marketingu 

Równocześnie będzie realizowana Akademia Trade Marketingu współorganizowana przez pismo Hurt & Detal. W jej ramach specjalista od zwiększania sprzedaży oraz Visual Merchandisingu dr Marek Borowiński Shop Doctor z Chicago przedstawi swoje prezentacje:

  • Jak dzięki właściwemu ułożeniu produktów na półce zwiększyć sprzedaż? Czyli jak skorzystać z amerykańskich wzroców w polskich sklepach?
  • Jak właściwie zaaranżować i skomunikować sklep spożywczy? 

Kongres Mięsny i konferencja finansowa

W programie przewidziano także Kongres Mięsny, którego gośćmi i panelistami będzie kierownictwo największych firm z tej branży. Z kolei drugiego dnia odbędzie się konferencja finansowa poświęcona kluczowym aspektom z zakresu ekonomii, szczególnie ważnym dla handlu zrealizowana przez ekspertów z GWW.

Loteria TARGOMANIA

Podczas dwóch dni Targów odbędą się losowania nagród dla osób posiadających KUPONY LOTERYJNE. Pozyskać kupony będzie można na stoiskach realizując zamówienia. Dodatkowo udział w losowaniu brać będą kupony z zamówień online realizowanych 9 i 10 listopada .

W sumie dla odwiedzających przewidziano kilkadziesiąt nagród o łącznej kwocie ponad 30 tys. złotych. Wśród nich będą telewizory, tablety, laptopy, drony, smartwatch’e, rowery, sprzet sportowy czy zestawy nagród. Drugiego dnia Targów o godzinie 14:10 odbędzie się losowanie nagrody w postaci weekendowej jazdy samochodem z pełnym bakiem.

Nagroda specjalna

Nagrodą specjalną na targach będzie voucher na Wakacje Marzeń, którą ufunduje firma Carlsberg. Voucher o wartości 20 tys. złotych będzie można zrealizować na wyjazd w dowolnym kierunku. Ta wspaniała nagroda trafi do jednego z klientów targowych. 

Nagrody dla najlepszych

Podczas tegorocznych Targów już po raz dziewiąty Jury przyzna specjalne certyfikaty i „Złote Medale” dla produktów FMCG. Kapituła wybierze 30 produktów, które otrzymają pamiątkowe medale,  certyfikaty oraz prawo używania znaku na produktach. Ponadto wręczone zostaną Złote Specjały oraz nagrody od Władz Miasta i Regionu.


Foto: mat. prasowe

Reklama