Z końcem października br. sieć sklepów ODIDO otworzyła siódmy ambasadorski sklep marki w Polsce. Placówka w nowym formacie pojawiła się w Żywcu, gdzie klientów gościli właściciele sklepu pani Wiesława Jasek oraz pan Piotr Janik, którzy od 10 lat wspólnie prowadzą sklep sieci.
Nowy format ODIDO. Jakie zmiany przechodzą sklepy?
Nowy format ODIDO to połączenie znanego już klientom lokalnego sklepu spożywczego z innowacyjnymi rozwiązaniami, które odpowiadają na potrzeby współczesnego klienta.
W przypadku sklepu w Żywcu, w ramach współpracy z marką pod zielono-pomarańczowym szyldem zostało zmodernizowane wnętrze sklepu: zastosowano nowe oświetlenie i chłodnictwo m.in. regał nabiałowy, a także nowoczesną aranżację działu warzywa/owoce.
Dwukrotnie powiększono przestrzeń sali sprzedażowej do 120 mkw. Wdrożono również rozwiązania, takie jak kawa na wynos Costa Coffee czy gorące Hot Dogi. Dzięki temu sklep zyska jeszcze większą akceptację ze strony lokalnej społeczności.
Właściciele są przekonani, że zmiany wprowadzone w sklepie przyciągną uwagę nowych klientów. Uważają również, że dobrze dobrane przez ekspertów sieci ścieżka zakupowa klienta i planogramy zwiększą częstotliwość wizyt obecnych klientów oraz wzrost osiąganej marży.
Sieć sklepów ODIDO w miękkiej franczyzie
W dniu otwarcia swoich klientów gościli właściciele sklepu pani Wiesława Jasek oraz pan Piotr Janik, którzy od 10 lat wspólnie prowadzą ODIDO w Żywcu. Dołączyli do nowego formatu sklepów i zostali ambasadorami marki będąc pewnymi, że nowa jakość pozwoli na pozyskanie większej liczby klientów i znacząco zwiększy sprzedaż.
Sieć ODIDO jest jednym z liderów pod kątem liczby sklepów w Polsce. Swoją ofertę kieruje przede wszystkim do lokalnych przedsiębiorców, dla których ważna jest niezależność oraz współpraca z partnerem, który na co dzień wspiera ich w prowadzeniu biznesu. Firma mocno rozwija sieć swoich sklepów. Zaledwie kilka dni temu ODIDO informowało o otwarciu setnej placówki w nowym formacie franczyzowym.
Foto: mat. prasowe