Żabka rozpoczyna promocję swoich autonomicznych sklepów. Marka chce zdobyć nowych klientów

Żabka rozpoczyna promocję swoich autonomicznych sklepów. Marka chce zdobyć nowych klientów

Należąca do Żabki sieć sklepów autonomicznych Żabka Nano startuje z kampanią wizerunkową. Pod hasłem "Kupuj, jak lubisz" firma będzie budowała świadomość marki oraz zachęcała nowych klientów do korzystania ze sklepów Żabka Nano.

Przekaz kampanii jest zgodny z nową komunikacją marki Żabka. Kampanii towarzyszy promocja dla użytkowników aplikacji Żappka, dzięki której można odebrać nawet 200 zł na codzienne zakupy w placówkach Żabka Nano.

Szeroka kampania Żabki Nano

Najnowsza kampania jest realizowana w formule 360 stopni (bez TV) w Warszawie, w której zlokalizowanych jest najwięcej placówek Żabka Nano. W pozostałych miastach – Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Gdańsku, Gdyni i Sopocie – prowadzona jest komunikacja lokalna, oparta o geotargetowany digital oraz OOH.

W kampanii wykorzystano różnorodne nośniki, m.in.: citylight, digital citylight, billboardy, paczkomaty czy bankomaty. W stolicy pojawią się także reklamy na stacjach metra oraz oklejone autobusy. Warszawiacy zobaczą także w listopadzie i grudniu murale w 4 lokalizacjach, przy ulicach: Waryńskiego, Rozbrat, Woronicza oraz Dobrej.

Zakupy w mniej niż minutę

Pierwszy sklep rozpoczął swoją działalność w czerwcu 2021 r. w Poznaniu. Obecnie Żabka Nano to największa sieć sklepów autonomicznych w Europie. Liczy blisko 50 tego typu placówek, a w planach jest otwarcie kolejnych kilkudziesięciu.

Żabka Nano bazuje na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych, takich jak zaawansowane modele przetwarzania obrazu, sztuczna inteligencja czy innowacyjne metody autoryzacji i płatności za zakupy. "Dzięki nim klient może robić zakupy w najprostszy możliwy sposób – po prostu zabierając produkty z półek, bez konieczności skanowania i płacenia za nie przy kasie. Zakupy w Żabce Nano to dosłownie chwila – proces zakupowy może trwać nawet poniżej 1 minuty"  – mówi Andrzej Popławski, Nano Sales & Marketing Lead w Żabka Future. Jak dodaje, to właśnie te przewagi marka pokazuje w najnowszej kampanii.

W spotach reklamowych w zabawny sposób pokazano historie dwóch osób, które kupują, jak lubią. Pierwszy, "Kupuj jak lubisz, niezależnie czy masz przerwę w meczu czy w pracy" osadzony jest w kontekście zbliżających się Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, a jego bohaterem jest kibicka, która robi sobie przerwę w meczu piłkarskim i wyskakuje do Żabki Nano po szybkie zakupy.

Drugi, "Kupuj jak lubisz, niezależnie czy jesteś nocnym markiem… czy Martą" prezentuje osobę, która lunatykuje i robi nocą zakupy, korzystając z tego, że Żabki Nano czynne są całą dobę.

Promocja w Żabce Nano. Jak zdobyć bon o wartości 5 zł?

Kampanii towarzyszy akcja promocyjna dla użytkowników aplikacji mobilnej Żappka, w ramach której można otrzymać 40 bonów o wartości 5 zł każdy, czyli łącznie 200 zł na codzienne zakupy w Żabce Nano.

Pierwszy bon – 5 zł na start – klient otrzymuje od razu po aktywowaniu promocji w aplikacji. Każdy kolejny bon klient otrzyma po wykonanych zakupach na łączną kwotę 15 zł.

Promocja działa kumulatywnie – wymagane 15 zł może składać się z więcej niż jednych zakupów (np. transakcja 5 zł i druga na 10 zł). Bon generowany jest po pobraniu środków z karty i wystawieniu rachunku. Informację o otrzymaniu bonu klient otrzymuje pushem. Promocję można aktywować do 6 grudnia br. i korzystać z niej przez 40 dni. 


Foto: mat. prasowe

Reklama