Starbucks wprowadza limitowaną edycję akcesoriów wykonanych z materiałów z recyklingu

Starbucks wprowadza limitowaną edycję akcesoriów wykonanych z materiałów z&nbsprecyklingu
Nerka saszetka Starbucks Torba Starbucks z logiem Starbucks wprowadza limitowaną edycję akcesoriów wykonanych z materiałów z&nbsprecyklingu

Tej jesieni Starbucks łączy siły z kultową, kanadyjską marką Herschel, prezentując innowacyjną kolekcję akcesoriów wykonanych w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu, w tym... z kawowych fusów.

Starbucks we współpracy z Herschel. Co znajdziemy w limitowanej kolekcji?

Produkty będące efektem tej wyjątkowej współpracy są nie tylko w pełni przyjazne środowisku, ale również praktyczne, wygodne i modne. Ta limitowana kolekcja to kolejna okazja dla miłośników marki, aby móc wyrazić jednocześnie swój unikalny styl i troskę o naszą planetę.

W kolekcji Starbucks® X Herschel znajdują się klasyczne torby, plecaki i nerki – wszystkie z logo i w barwach marki. Produkty wchodzące w jej skład wykonane zostały z tkaniny z recyklingu, która łączy pochodzący z odzysku poużytkowego PET oraz fusy z kawy.

Torby, plecaki i nerki w Starbucks

Akcesoria idealnie sprawdzą się podczas codziennych miejskich podróży, a charakterystyczny design zainspirowany owocami kawowca ma przypominać o wspólnej dla marki, jak i jej gości, miłości do kawy, ludzi i planety. Produkty dostępne są w kawiarniach na terenie całej Polski, do wyczerpania zapasów.

Z dumą wprowadzamy na nasz rynek tę wyjątkową kolekcję, powstałą we współpracy z kultową już marką Herschel. W Starbucks nieustannie poszukujemy możliwości angażowania się w działania spójne z ideą zrównoważonego rozwoju. Pragniemy inspirować naszych Gości i zachęcać ich do wspólnego podejmowania wyborów przyjaznych planecie. Wierzymy, że nowa limitowana kolekcja akcesoriów zainteresuje osoby, którym bliska jest nie tylko nasza marka, ale także dobro środowiska.

Paula Chudzińska, brand manager Starbucks Polska

Starbucks w Polsce posiada na swoim koncie liczne działania z obszaru less waste, takie jak np. zachęcanie do korzystania z kubków wielokrotnego użytku, wtórne wykorzystanie kawowych fusów, czy angażowanie się w działania służące ograniczaniu marnowania żywności.


Foto: mat. prasowe

Reklama