Henkel wprowadza na rynek innowację. Do oferty trafił proszek do prania w formie tabletek

Henkel wprowadza na rynek innowację. Do oferty trafił proszek do prania w formie tabletek

Persil Eco Power Bars to zupełna nowość w ofercie firmy Henkel Polska.  To produkt, który spełnia wysokie wymagania w zakresie zrównoważonego rozwoju, będącego częścią strategii biznesowej Henkla.

Persil Eco Power Bars to skoncentrowany środek do prania tkanin, który osiąga niezwykłą skuteczność prania w niskich temperaturach i dostępny jest w ekologicznym, kompaktowym opakowaniu. 

Proszek do prania w małej tabletce

Persil Eco Power Bars oferują konsumentowi sprawdzoną jakość detergentów Persil w bardziej ekologicznym i kompaktowym opakowaniu. Środek ma postać małej, kompaktowej tabletki do prania w folii ochronnej, dzięki czemu jest łatwy w dozowaniu, a samo opakowanie jest wygodne i ekonomiczne w transporcie. Folia ochronna tabletek do prania zabezpiecza je przed wilgocią i jest w 100% rozpuszczalna w wodzie oraz w pełni biodegradowalna, dzięki czemu nie trzeba jej usuwać przed włożeniem do pralki.

Innowacja Persil Eco Power Bars to pierwsze na rynku tabletki do prania – proszek zamknięty w formie kapsułki! Od kilku lat obserwujemy wzrost segmentu kapsułek piorących, których stosowanie wpisuje się w trend komfortu i wygody. Te aspekty są i będą ważne dla naszych obecnych i przyszłych konsumentów. Tabletki do prania Persil Eco Power Bars odpowiadają także na potrzeby tych odbiorców, którzy preferują proszek do prania – jednak w zupełnie nowej odsłonie.

Magdalena Kostrzewa, Category Head Manager Laundry, Henkel Polska

Globalny dział rozwoju Henkla nieustannie wprowadza innowacje – są to albo modyfikacje istniejących formuł, albo nowości. Jednym z takich przykładów jest właśnie Persil Eco Power Bars. Produkt zawiera 97% mniej plastiku (w porównaniu do żelu Persil w butelce), a opakowanie kartonowe nadaje się do recyklingu. 

Skuteczność prania w niskich temperaturach

Tabletki do prania Persil zapewniają czystość ubrań i dają pełną skuteczność prania w niskich temperaturach, nawet już w 20°C. Obniżenie temperatury ma tu duże znaczenie. Zgodnie z wyliczeniami Henkla, gdyby wszyscy konsumenci raz w tygodniu zrobili pranie w temperaturze 30°C zamiast 40°C pozwoliłoby to zaoszczędzić w tym czasie 3,9 biliona kWh energii (lub 2,2 mln ton CO2).

Persil codziennie zachęca więc miliony konsumentów do bardziej ekologicznego podejścia w kwestii prania. W celu zwiększenia świadomości ekologicznej konsumentów marka opracowała nowe logo prania na zimno, które jest drukowane na wszystkich opakowaniach od 2017 roku.


Foto: mat. prasowe

Reklama