Tyski Pociąg Świąteczny ponownie rusza w trasę. Marka rozpoczyna kampanię

Tyski Pociąg Świąteczny ponownie rusza w trasę. Marka rozpoczyna kampanię

Tyskie Kompanii Piwowarskiej powraca z popularną kampanią świąteczną. Promując znaną z ubiegłego roku ideę "Przejdźmy na Ty ponad przedziałami" marka startuje z konkursem. Finałem akcji będzie podróż Tyskim Pociągiem Świątecznym, który 16 grudnia wyruszy w specjalną trasę ze stacjami w Tychach i Gdyni, skąd zabierze zwycięzców konkursu.

Jak wziąć udział w świątecznym konkursie marki Tyskie?

Do wygrania w konkursie Tyskiego są dwa przejazdy – na południu Polski ze stacją w Tychach oraz na północy – ze stacją w Gdyni, a cała trasa w symboliczny sposób łączy dwie strony kraju. Niepowtarzalną podróż można wygrać w specjalnej aktywacji. Wystarczy kupić Tyskie Gronie lub Tyskie Zero, zarejestrować paragon na stronie tyskie.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

Zwycięzcy konkursu w świątecznym pociągu Tyskiego będą mogli przechodzić na Ty i poczuć czar bliskich spotkań ponad przedziałami. Chociaż wygląd Tyskiego Pociągu Świątecznego pozostaje tajemnicą, to spot, główny nośnik kampanii, uchyla jej rąbka.

Tyski Pociąg Świąteczny to wehikuł przenoszący do świata, w którym spotykamy się ponad podziałami i przedziałami. Żeby podkreślić tę misję, zdecydowaliśmy się w tym roku na podróż przez Polskę – z południa na północ. Nasz przekaz i oczywiście najlepsze piwo, pojedzie z Tychów do Gdyni. Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w naszym konkursie oraz do śledzenia pociągu na trasie. Będzie świątecznie, magicznie i zdecydowanie ponad przedziałami.

Łukasz Kling, Brand Manager Tyskie

Tyski Pociąg Świąteczny znowu w trasie

Tyski Pociąg Świąteczny zadebiutował w zeszłorocznej kampanii marki i cieszył się dużym zainteresowaniem konsumentów. Pociąg odwiedził: Warszawę, Tychy, Poznań i niespodziewanie Żywiec. Dodatkowo jeden z żywieckich pubów otrzymał w prezencie beczkę świeżo uwarzonego piwa.

Tyskie od lat, zgodnie z ideą "Przejdźmy na Ty", konsekwentnie zwraca uwagę Polaków na aspekt łączenia, pomimo różnic. Pociąg ponad przedziałami stwarza przestrzeń do zwyczajnych rozmów i wzajemnego poznania się w trakcie przedświątecznej podroży.

Tegoroczna kampania obejmuje komunikację 360 stopni z materiałami promocyjnymi w sklepach oraz limitowanymi opakowaniami.

Spot wyreżyserował duet Konqubinat, czyli Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją obrazu – studio Televisor, udźwiękowieniem Juice. Kampanię online i działania PR realizuje agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Konkursem zarządza Afekt Agencja Reklamowa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.


Foto: mat. prasowe

Reklama