Millano wprowadza nową linię produktów dla kibiców. Powstała we współpracy z PZPN

Millano wprowadza nową linię produktów dla kibiców. Powstała we współpracy z&nbspPZPN

W listopadzie rozpoczną się mistrzostwa świata w Katarze. Do tego ważnego dla kibiców wydarzenia szykują się już producenci. Jednym z nich jest Millano Group.

Na podstawie współpracy licencyjnej, producent wyrobów czekoladowych Millano Group razem z Polskim Związkiem Piłki Nożnej stworzył zupełnie nową linię produktów. Na opakowaniach zobaczymy polską reprezentację.

Nowa linia produktów od Millano. Powstała z myślą o mundialu

W nowej linii produktów czekoladowych od Millano znajdziemy m.in. batony z czekolady mlecznej z kawałkami migdałowo-nugatowymi z miodem, czekoladę mleczną czy kalendarz z pralinami. 

Każda nowość występuje w opakowaniach nawiązujących do zbliżających się rozgrywek piłkarskich. Wyróżnia je biało-czerwona identyfikacja oraz wizerunki naszej drużyny narodowej. 

Nowa linia produktów od Millano. Na biało-czerwonych opakowaniach znajdziemy wizerunki narodowej reprezentacji.
Foto: linkedin.com

W oczekiwaniu na sportowe emocje

Ważne wydarzenia sportowe od zawsze stanowią ważny element działań marek spożywczych, które chętnie angażują się w promocje krajowych drużyn. Przykłady takich kolaboracji można mnożyć.

Wśród najświeższych warto wymienić chociażby Grupę Maspex, której wodna marka Alcalia została oficjalną wodą polskiej koszyków czy też markę Tarczyński, która została oficjalnym sponsorem polskiej reprezentacji w piłce nożnej i zyskał tytuł "Oficjalnej Przekąski Reprezentacji Polski".


Foto: linkedin.com

Reklama