Sieć sklepów Gama rośnie w oczach. Właśnie przekroczyła barierę 500 sklepów

Sieć sklepów Gama rośnie w oczach. Właśnie przekroczyła barierę 500 sklepów

Gama to ogólnopolska detaliczna sieć partnerska współpracująca z Grupą Eurocash. Działa w niej 287 przedsiebiorców z całej Polski, którzy zatrudniają łącznie ponad 5 tys. pracowników. 

Pięćsetna placówka jest jednocześnie 268. sklepem w nowym brandingu sieci, który Grupa Eurocash wprowadziła dwa lata temu. Gama opiera swoją politykę na bliskości klienta i możliwości nawiązania kontaktu z lokalną społecznością.

Gama ma już pół tysiąca sklepów

Za otwarcie 500. placówki sieci odpowiada PSS Łapy i jest to już kolejny sklep spółdzielni pod tym szyldem. Gama operuje w trzech formatach: lokalnego supermarketu, sklepu convenience oraz placówki specjalistycznej do 60 mkw. Najnowszy sklep to supermarket o powierzchni 199 mkw.

Możemy pochwalić się już 6 sklepami w ramach sieci Gama, która cieszy się dużą rozpoznawalnością w naszym mieście i regionie. Mamy bliski kontakt z naszymi klientami i wiemy, że cenią sobie nasze sklepy za wysoki standard obsługi oraz bogaty asortyment, a także atrakcyjne promocje i konkursy z nagrodami.

Joanna Łukawska, prezes PSS Łapy

Aplikacja mobilna Nasza Gama

Jak przyznaje prezes PSS Łapy, spółdzielnia stara się regularnie wprowadzać udogodnienia dla klientów, by efektywniej konkurować na lokalnym rynku. "W najbliższym czasie planujemy np. wprowadzenie aplikacji mobilnej Nasza Gama we wszystkich naszych sklepach" – zdradza Joanna Łukawska.

Aplikacja lojalnościowa, stworzona we współpracy z Innowacyjną Platformą Handlu Grupy Eurocash, dostępna jest dla klientów sieci w całej Polsce już od maja. Do tej pory zarejestrowało się w niej blisko 7 tys. użytkowników, którzy zyskali dostęp do korzystnych rabatów i promocji czasowych. Wprowadzenie aplikacji mobilnej było jednym z etapów rebrandingu Gamy, który sieć rozpoczęła dwa lata temu. Obecnie już 268 placówek, w tym także otwarty niedawno sklep w Łapach, działa pod nowym logo i z odświeżoną wizualizacją zewnętrzną.


Foto: mat. prasowe

Reklama