Należąca do MAKRO, sieć ODIDO zrzesza już ponad 2000 sklepów w całej Polsce. Firma świętuje właśnie otwarcie setnej placówki w nowym modelu franczyzowym.
Uroczyste otwarcie setnego sklepu pod pomarańczowo-zielonym szyldem odbyło się w Kobyłce pod Warszawą. Robert Pawlicki, franczyzobiorca, właściciel setnego sklepu, mówił, że zależało mu na dołączeniu do franczyzy miękkiej, aby mieć możliwość swobody działania oraz realizacji własnej inwencji biznesowej.
Sieć ODIDO w nowym modelu franczyzowym
Sieć franczyzowa ODIDO powstała w 2010 roku i obecnie zrzesza ponad 2000 sklepów w całej Polsce. W odpowiedzi na potrzeby współczesnych konsumentów, doceniających zarówno punkty handlowe, w których mogą kupić wszystko, czego potrzebują jak i tych zabieganych, którym zależy na szybkich zakupach, marka ODIDO zaproponowała 2 formaty: miejski i familijny.
Format familijny i format miejski – czym się różnią?
Format familijny wyróżnia się bogatym asortymentem nabiału, warzyw, owoców, win i lokalnych produktów. Charakteryzuje się przestronnością oraz czytelną nawigacją ułatwiającą zakupy. Z kolei format miejski skupia się na ofercie impulsowej oraz artykułach do szybkiego podgrzania w domu. Sieć ODIDO oferuje również rozwiązania gastronomiczne, takie jak kącik kawowy czy hot dogi.
Sieć ODIDO jest jednym z liderów pod kątem liczby sklepów w Polsce. Kieruje swoją ofertę do lokalnych przedsiębiorców, którzy cenią niezależność, a jednocześnie poszukują partnera wspierającego ich w codziennym prowadzeniu biznesu. Nowy format ODIDO to połączenie znanego już klientom lokalnego sklepu spożywczego z innowacyjnymi rozwiązaniami, które odpowiadają na potrzeby współczesnego klienta.
Foto: mat. prasowe