Grupa Maspex nawiązała współpracę z Polskim Związkiem Koszykówki. W jej wyniku marka wody mineralnej Alcalia została oficjalną wodą polskiej koszykówki. Alcalia będzie również partnerem Energa Basket Ligi, rozgrywek LOTTO 3x3 Ligi, Suzuki Pucharu Polski oraz meczu o Suzuki Superpuchar Polski.
"Cieszymy się, że polska koszykówka po ostatnich wspaniałych sukcesach zyskuje nowego partnera. Alcalia dzięki swoim wyjątkowym właściwościom idealnie wpisuje się w promocję zdrowego stylu życia. Jestem przekonany, że to produkt, który przypadnie do gustu nie tylko koszykarkom i koszykarzom, ale także kibicom naszej dyscypliny" – powiedział Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki.
Alcalia oficjalną wodą Reprezentacji Polski w Koszykówce
W wyniku współpracy pomiędzy Grupą Maspex i Polskim Związkiem Koszykówi, Alcalia została oficjalną wodą i sponsorem reprezentacji koszykarzy i koszykarek. Marka będzie również partnerem Energa Basket Ligi, LOTTO 3x3 Ligi, Suzuki Pucharu Polski oraz Suzuki Superpucharu Polski.
To kolejna forma zaangażowania Grupy Maspex, do której należy marka Alcalia, w rozwój sportu w Polsce. Nawiązanie współpracy zostało ogłoszone podczas Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki, który odbywa się w Zakopanym.
Maspex zaangażowany w rozwój polskiego sportu
Grupa Maspex poprzez wspólne działanie z Polskim Związkiem Koszykówki zwiększa swoje zaangażowanie w rozwój polskiego sportu. Tymbark należący do Grupy Maspex od 16 lat jest głównym sponsorem Pucharu Tymbarku, największego turnieju dla dzieci w Europie, którego organizatorem jest Polski Związek Piłki Nożnej. Marka Kubuś od wielu lat wspiera projekty sportowe dla dzieci, a Plusssz jest partnerem Tour de Pologne.
Foto: mat. prasowe