Stokrotka wprowadza nową akcję promocyjną. Pojawią się produkty z wybranej kuchni świata

Stokrotka wprowadza nową akcję promocyjną. Pojawią się produkty z wybranej kuchni świata

Stokrotka rozszerza swoją ofertę produktową. W ramach najnowszej akcji promocyjnej sieć po raz pierwszy w historii zaprosi klientów na zakupy produktów z wybranej kuchni świata. Na początek pojawią się produkty z kuchni włoskiej.

To pierwsza taka akcja w Stokrotce

"Rozsmakuj się w produktach kuchni włoskiej" – to hasło najnowszej akcji promocyjnej Stokrotki. Jej zapowiedź z najlepszymi artykułami prosto z Półwyspu Apenińskiego można zobaczyć 20 października w gazetce promocyjnej sieci.

A tydzień później, dokładnie 27 października, miłośnicy włoskich dań będą mogli skorzystać z oferty wielu oryginalnych produktów, pozwalających na przygotowanie smacznych i szybkich potraw, jak i gotowych dań, przekąsek i deserów typowych dla tej kuchni.

Nasi klienci doceniają wartości, które przyświecają nam od początku istnienia: bogaty asortyment, doskonałą jakość i świetne promocje. Teraz postanowiliśmy zaprosić ich do naszych sklepów, oferując nowość, czyli spotkania z popularnymi kuchniami świata. Zaczynamy od lubianej kuchni włoskiej. Planujemy jednak dalszą podróż po świecie i dodawanie do naszej oferty produktów z kolejnych regionów.

Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki

Podobne czasowe akcje, w ramach których sieci oferują produkty charakterystyczne dla konkretnego regionu mają już miejsce w wielu dykontach, takich jak Biedronka czy Lidl. Właśnie dołącza do nich licząca ponad 850 sklepów w kraju, Stokrotka.

Do kiedy można kupić produkty włoskie w Stokrotce?

Oferta pozwalająca "Odkryć w Stokrotce włoskie smaki" obowiązuje w Supermarketach sieci od 27 października do 16 listopada. W tym czasie będzie można spróbować wielu charakterystycznych dla włoskiej kuchni produktów.

Włoska oferta w Stokrotce. Jakie produkty znajdziemy w sklepie?

Robiąc zakupy w Stokrotce, można wybierać spośród szerokiej oferty makaronów. W asortymencie są nie tylko popularne warianty takie jak tagliatelle, ale także mniej znane maccheroni, bavette czy capellini. Na klientów czekają również lubiane dania gotowe, w tym gnocchi, tortellini oraz tortelloni. Kolejnymi specjałami, z których słyną Włochy, są sery i wędliny. Ich także nie mogło zabraknąć w ofercie. Mozzarella, ricotta, ale także ser stracchino czy provolone z pewnością zainteresują klientów Stokrotki.

Kuchnia włoska nie istniałaby oczywiście bez pomidorów, które w najnowszym asortymencie sieci znajdziemy pod różnymi postaciami, m.in. passaty, pomidorów w puszce czy gotowego sosu. Przydadzą się one do przyrządzenia domowej pizzy. Podobnie jak dostępne dodatki, np. kapary, suszone pomidory czy karczochy.

Przygotowując ofertę, Stokrotka nie zapomniała również o miłośnikach słodkości – tiramisu czy włoskiej babki, a także aromatycznych kaw i przekąsek, takich jak grissini czy crostini. Ponadto w sklepach będzie można kupić akcesoria kuchenne, które pomogą w przygotowaniu potraw charakterystycznych dla Półwyspu Apenińskiego m.in. formy, deski i noże do pizzy, kawiarki czy wykrawaczki do ravioli.


Foto: mat. prasowe

Reklama