MAGO Diamentowym Partnerem RetailShow. Firma zaprezentuje podczas targów innowacje

MAGO Diamentowym Partnerem RetailShow. Firma zaprezentuje podczas targów innowacje

MAGO zostało Diamentowym Partnerem 11. edycji Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow. Podczas wydarzenia firma zaprezentuje nie tylko znane systemy regałów, ale także zupełne innowacje, jak bezobsługowy sklep autonomiczny. W dniu targów swoją oficjalną premierę będzie miała też nowa modułowa linia kas samoobsługowych MAGO Qube.

MAGO na RetailShow 2022

Tegoroczna edycja RetailShow koncentruje się na automatyzacji i wdrażaniu do retailu nowych technologii. MAGO, jako producent innowacyjnych rozwiązań dla detalistów mocno zaznaczy swoją obecność podczas tegorocznych targów. Odwiedzający Centrum EXPO XXI goście będą mieli okazję zapoznać się z produktami MAGO w 4 strefach.

RetailShow to bez wątpienia największa impreza wystawiennicza branży retail w Polsce. Biorąc pod uwagę, że jej tegorocznym mottem jest robotyzacja i automatyzacja handlu detalicznego, po prostu nie mogło nas tu zabraknąć. Od kilku lat dynamicznie rozwijamy nasz asortyment z obszaru nowych technologii, więc jako Diamentowy Partner RetailShow zamierzamy przedstawić szerokie spektrum naszych możliwości. Stąd aż 4 strefy, do których chcemy zaprosić naszych klientów reprezentujących różne obszary retailu. Jako Grupa MAGO specjalizujemy się bowiem w kompleksowym wspieraniu rozwoju wszystkich segmentów rynku detalicznego.

Janusz Ciepliński, Prezes Zarządu MAGO S.A.

Pierwsza ze stref MAGO to przestronne stoisko C20, zlokalizowane w centralnej części hali. Jego współgospodarzem jest jeden z wiodących dystrybutorów MAGO, czyli poznański MAGO Partner.

Na stoisku C20 znajdą się między innymi regały dedykowane różnym segmentom handlu detalicznego m.in.: regały piekarnicze, warzywno-owocowe, specjalne regały na wino, książki oraz rozwiązania rekomendowane dla sieci DIY.

MAGO jest również cenionym producentem kas samoobsługowych, dlatego nie zabraknie strefy nowoczesnych płatności bezobsługowych. Po raz pierwszy zostanie także zaprezentowana nowa, modułowa linia kas samoobsługowych QUBE.

Premiera MAGO Qube. Co charakteryzuje nową linię kas samoobsługowych?

Linia kas samoobsługowych QUBE to uniwersalne rozwiązanie, które dzięki swojej modułowej konstrukcji sprawdzi się we wszystkich formatach sklepów od hipermarketów po najmniejsze placówki handlowe typu convenience. Dla tych ostatnich, w których klienci korzystają z koszyków, przeznaczony jest kompaktowy boks QUBE Light, zaś do hipermarketów, w których również klienci z dużymi wózkami preferują samoobsługę, stworzono QUBE Long. Charakteryzuje się on powiększonym blatem towarowym oraz przestronnym, polem odkładczym, w którym swobodnie zmieści się nawet kilka toreb na zakupy.

Foto: mat. prasowe

Z linią QUBE optymalna organizacja strefy samoobsługowej jest wyjątkowo prosta, bo za każdym razem produkt jest idealnie dopasowany do potrzeb klienta. Zarówno pod względem wymiarów poszczególnych elementów, wyposażenie dodatkowego, jak i koloru obudowy. Wariant QUBE Forsa jest wyposażony zarówno w terminal płatniczy jak i moduł płatności gotówkowej. Oferta handlowa jest bardzo elastyczna – klient może złożyć zamówienie w różnych modelach sprzedaży – sama obudowa, obudowa + hardware, obudowa + hardware + software. Rozpoczęto już pierwsze komercjalizacje linii QUBE – m.in. w sieci delikatesów A&K w Mielcu oraz we Włoszech.

Perfect Store i autonomiczny sklep MAGO na RetailShow

Kasy samoobsługowe MAGO będą także ważną częścią Perfect Store, czyli Modelowego Sklepu, który jest swego rodzaju wystawą najnowocześniejszych rozwiązań skierowanych do handlu detalicznego. To najbardziej strategiczny punkt w całej przestrzeni targowej, stanowiący obowiązkowy przystanek dla wszystkich zwiedzających.

Tuż przy głównym wejściu do hali stanie Autonomiczny Sklep MAGO – bezobsługowy, wolnostojący kontener sklepowy, stworzony we współpracy MAGO z partnerem technologicznym firmą ATS.

Ważnym, jeśli nie najważniejszym elementem każdych targów są rozmowy z klientami. MAGO zadbało o komfortową, sprzyjającą biznesowym konwersacjom przestrzeń, zaaranżowaną na kameralną, zaciszną kawiarnię. Będą tam czekać na klientów eksperci MAGO, którzy odpowiedzą na wszelkie pytania. I oczywiście zaserwują świeżo zmieloną kawę.

MAGO podczas Retail Congress

Nieodłączną częścią RetailShow jest Retail Congress. To swego rodzaju platforma wymiany eksperckiej wiedzy z wielu dziedzin retailu. Kacper Krzyszczak, Product Manager MAGO podczas 20-minutowej prelekcji „Automatyzacja i samoobsługa – dwa kluczowe procesy dla rozwoju retailu” zdradzi, jak dzięki nowym technologiom bardziej wydajnie monitorować stany magazynowe, optymalizować łańcuchy dostaw, czy wreszcie zbierać niezwykle cenne dane sprzedażowe. Prelekcja eksperta MAGO odbędzie się 23 listopada o godzinie 13:50 w sali konferencyjnej C.

W czwartek, 24 listopada gościem specjalnym MAGO będzie Roman Szymczak – trener sprzedaży i trade  marketingu, wykładowca akademicki, autor książek o pricingu i merchandisingu. Podczas swoich wystąpień ekspert będzie mówił m.in. o tym dlaczego regały ekspozycyjne odgrywają w sklepach kluczową rolę oraz jak dobrać właściwy regał do danego rodzaju obiektu handlowego. Spotkania z Romanem Szymczakiem odbędą się 24 listopada na stoisku C20 w godzinach: 11:00, 13:00, 15:00.


Foto: mat. prasowe

Reklama