Po sukcesie autorskiego lokalu Jurand w Szczytnie, Mazurska Manufaktura zdecydowała o stworzeniu własnej sieci franczyzowej pubów. Firma zaoferuje franczyzobiorcom pełne wsparcie – od urządzenia lokalu po model finansowy, zakładający brak opłaty franczyzowej od obrotu oraz zniżkę od cen hurtowych.
Mazurska Manufaktura to założona w 2019 roku rodzinna spółka działająca w zabytkowym, ponad 100-letnim, Browarze w Szczytnie. Specjalizuje się w produkcji mocnych alkoholi kraftowych oraz regionalnego piwa. W swojej ofercie posiada 11 marek historycznych, w tym kultowe Jurand, Bractwo oraz Krak, jak również szeroki wybór piw kraftowych ważonych we wrocławskim Browarze Profesja.
Franczyza pubów. Mazurska Manufaktura rusza z nowym projektem
Punktem wyjścia do decyzji o uruchomieniu programu franczyzowego jest sukces pubu Jurand w Szczytnie. W trzy miesiące od uruchomienia lokalu przychód netto pubu wyniósł ponad 170 tys. zł, co oznacza blisko 3-krotny zwrot z inwestycji w zagospodarowanie i wystrój lokalu. Uwzględniając koszty związane z comiesięcznymi opłatami, inwestycja zwróciła się z nawiązką.
Jakie wymagania trzeba spełnić, aby założyć własny pub?
Podstawowe wymagania wobec franczyzobiorców to lokalizacja z możliwością rozstawienia ogródka piwnego i dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów alkoholowych. Ponadto utrzymanie lokalu o wysokim standardzie, w klimacie całej sieci oraz dbanie o wizerunek firmy.
W zamian Mazurska Manufaktura SA oferuje pomoc przy wyborze lokalu, zaprojektowaniu oraz wystroju. Pełne wsparcie marketingowe oraz system szkoleń, prowadzonych przez specjalistów. Atrakcyjny model finansowy, gwarantujący zwrot z inwestycji, w tym zniżka od cen hurtowych. Poza wszystkim program wyróżnia brak opłaty franczyzowej oraz opłat od obrotu.
Foto: mat. prasowe