Wyborowa Pernod Ricard ma nowego dyrektora marketingu. Wraz z początkiem października 2022 roku stanowisko to objęła Karine Madelrieu.
Nowa dyrektor marketingu zastąpiła w tym miejsce Craiga van Niekerk’a, który został awansowany na stanowisko Global Vice President of Marketing, Malibu & Kahlúa, w The Absolut Company (TAC). Oprócz nowej stanowiska, Karine Madelrieu pełnić też będzie funkcję członka zarządu Central Europe Management Entity.
Kim jest Karine Madelrieu?
Nowa dyrektor marketingu w Wyborowej Pernod Ricard posiada 18-letnie doświadczenie w tym obszarze w środowisku międzynarodowym. Przed dołączeniem do Wyborowa Pernod Ricard pełniła funkcję Dyrektor Marketingu w Pernod Ricard Eastern Europe. Pracowała też w różnych krajach Europy Wschodniej pełniąc funkcje dyrektorskie w obszarach brandingu, marketingu i sprzedaży.
Po spędzeniu wielu niezapomnianych lat na rynkach Europy Wschodniej, jestem szczęśliwa, że mogłam dołączyć do zespołu Wyborowa Pernod Ricard i całego Pernod Ricard Central Europe, aby wnieść swój wkład w rozwijający się biznes i kontynuować budowę kreatywnych i odnoszących sukcesy marek. Cieszę się też, że będę mogła odkrywać historię polskich wódek i skarby polskiej kultury.
Karine posiada tytuł magistra marketingu i biznesu międzynarodowego uzyskany w Management Schools we Francji. Prywatnie jest pasjonatką podróży, lubi poznawać nowe kultury, znajdować inspirację w sztuce, teatrze i książkach.
Foto: Karine Madelrieu, nowa dyrektor marketingu w Wyborowej Pernod Ricard (mat. prasowe)