Do Polski wchodzi nowa sieć sklepów wielobranżowych. Zadebiutuje w Galerii Północnej

Do Polski wchodzi nowa sieć sklepów wielobranżowych. Zadebiutuje w Galerii Północnej

Galeria Północna stawia na rozwój oferty. Przede wszystkim skupia się na segmentach kluczowych dla pozycjonowania galerii. Ten kierunek widać zwłaszcza w propozycji 4 nowych najemców, których w ostatnim czasie pozyskała galeria. Wśród nich znalazła się zupełnie nowa na polskim rynku sieć sklepów Gudi Home, ale także księgarnia dla Ukraińców, a także salon gier oraz pop-up store Tchibo.

"Taki kierunek rozwoju, w którym obok doskonale znanych polskich i zagranicznych marek sieciowych, znaleźć można także ich świeże formaty, a także brandy rozpoczynające ekspansję w Polsce, buduje przewagę Północnej, ale także wzmacnia wizerunek galerii jako dynamicznego i nowoczesnego obiektu, który stale zaciekawia klienta" – komentuje Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.

Pierwszy w Polsce Gudi Home. Co znajdziemy w ofercie?

Gudi Home to sieć sklepów wielobranżowych, która planuje swoje pierwsze otwarcie w kraju. Marka wybrała Galerię Północną na swój debiut w Polsce. Nowy najemca, który zapowiada otwarcie na listopad br., zainwestował w lokal mający 726 m kw.

To będzie jedno z najgłośniejszych otwarć tego roku w Północnej. Wchodzi do nas bowiem marka, która do tej pory nie była dostępna na polskim rynku i która ma ambitne plany rozwoju. W dodatku, jest to brand, który działa w oparciu o niezwykle popularny w ostatnich latach format, w którym towar sprzedawany jest w cenach niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie.

Katarzyna Żuchowska, Leasing Manager w GTC S.A.

W sklepie Gudi Home będzie można znaleźć m.in. ubrania, akcesoria do domu czy sprzęt sportowy. Jak komentuje Katarzyna Żuchowska, Gudi Home idealnie wpasowuje się w tenant-mix Północnej, wypełnia w nim lukę zakupową, ale także tworzy nową, bardzo atrakcyjną destynację dla całych rodzin.

Księgarnia dla Ukraińców i pop-up store Tchibo w Galerii Północnej 

Łotewska sieć księgarń, która oferuje rosyjskojęzyczne książki, również wybrała Północną na swój rynkowy debiut. Nowy najemca, który wzmacnia segment multimediów, zajmie 300 m kw. Otwarcie zaplanowano na koniec listopada 2022.

To niezwykle ciekawy koncept, który swoją ofertę kieruje w dużej mierze do Ukraińców, którzy przebywają obecnie w Warszawie, ale także do studentów kierunków filologicznych. Dzięki księgarni nasza oferta zyska bardzo ważny, inkluzywny element, a także istotne miejsce dla społeczności ukraińskiej, które zapewni kontakt z kulturą i literaturą.

Katarzyna Żuchowska

Nie jest to jednak jedyny interesujący format, który pojawia się w ofercie Północnej. W centrum handlowym niedawno otwarty został pop-up store Tchibo. Na powierzchni 203 m kw. kupujący mogą znaleźć produkty różnych kategorii w outletowych cenach, w tym m.in. ubrania i tekstylia, sprzęt domowy, a także kawy oraz wszystko co niezbędne do ich zaparzenia.

Tchibo to kolejna, doskonale znana globalna marka, która dołącza do naszej oferty, stawiając jednocześnie na ciekawą, pop-up’ową formułę. Tym samym dopełniamy naszą ofertę, zwłaszcza w segmentach spożywczym i home, a także umacniamy tenant-mix, sprawiając, że staje się on jeszcze bardziej kompaktowy, a także przyjazny zakupom robionym całą rodziną.

Katarzyna Żuchowska

Jak zapowiada dział leasingu GTC S.A., to nie koniec nowości w Galerii Północnej. Kolejne marki mają pojawić się jeszcze w tym roku. "Na finiszu są obecnie rozmowy z kilkoma brandami, w tym modowymi. Jesień zapowiada się więc niezwykle aktywnie leasingowo" – informuje Jarosław Tutaj.


Foto: mat. prasowe

Reklama