Kampania "Szkoły Pełne Talentów" rozpoczęła się zaledwie miesiąc temu. Od tego czasu do akcji dołączyło już ponad 7 tys. szkół.
Dzięki akcji klienci sieci handlowej mogą przekazywać specjalne kupony otrzymane za zakupy na rzecz dowolnie wybranej szkoły. Ta nowa na polskim rynku kampania angażuje coraz więcej klientów i szkół.
Pierwsza taka akcja w Polsce
Kampania "Szkoły Pełne Talentów" realizowana przez Lidl Polska to pierwsze w kraju działanie o charakterze społecznościowym, w którym klienci robiąc zakupy, mogą zdobywać, a następnie przekazywać na rzecz szkół uczestniczących w akcji kupony zwane "Talenciakami".
Swój udział potwierdziło już ponad 7000 szkół, co stanowi ponad 30% całości placówek oświatowych. Oznacza to, że do akcji zgłosiła się prawie co trzecia szkoła w Polsce. Beneficjentem może być każda placówka niezależnie od wielkości, lokalizacji czy jej profilu, od podstawowej, zawodowej po ogólnokształcącą.
Kampania typu "community"
TCC Global opracowując założenia kampanii "Szkoły Pełne Talentów", bazowało na szerokim, międzynarodowym doświadczeniu. Na przestrzeni 7 lat zorganizowało 32 akcje typu "Community" dla sieci handlowych we Włoszech i Niemczech.
Kampania typu "Community" to nowy wymiar handlu i relacji sprzedawca-klient-społeczność. Zastępuje tradycyjne zbieranie punktów z zakupów dla samych siebie, gromadzeniem ich na rzecz konkretnego ważnego miejsca, jakim jest szkoła. Dzięki niej codzienne zwyczaje zakupowe Polaków mogą mieć dodatkową wartość i misję.
Na czym polega akcja Lidla "Szkoły Pełne Talentów"?
Mechanizm akcji pozwala osobom mieszkającym w jednej miejscowości i robiącym zakupy w danym sklepie, wspierać szkołę, do której chodzą na przykład ich dzieci. Daje on także możliwość grupowego zaangażowania się w polepszenie choćby zaplecza technicznego czy rekreacyjnego szkoły.
Kampania "Szkoły Pełne Talentów" oficjalnie zakończy się 13 listopada br. Do tej pory uczniowie z rodzicami mogą przekazywać "Talenciaki" przynosząc i umieszczając je w odpowiedniej szkolnej skarbonce albo skanując ich kod QR w aplikacji mobilnej. Zaś otrzymane kupony szkoły mogą wymieniać na materiały dydaktyczne, sportowe dostępne w katalogu nagród.
Ponadto w trakcie trwania kampanii szkoły mogą brać udział w losowaniu wyjątkowych nagród takich jak: interaktywna podłoga multimedialna, zestaw 6 modułów edukacyjnych z botami, monitory interaktywne oraz wyposażenie pracowni informatycznej.
Foto: mat. prasowe